Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Ik ben heel blij met mijn keuze, zeker als de zon er mooi op schijnt. De binnenbekleding is zwart, vind dat een mooi geheel opleveren, zeker met de maxidot, climatronicairco, ook het mulitifunctioneel stuur werkt fijn en ook de middenarmsteun is perfect. Best wel veel ruimte in, in vergelijking wat ik in de armsteun van mijn oude Fiat Grande Punto had. De dakrails steken ook mooi in het zwart af met deze kleur, zo ook de zwarte stijl en stootranden.

Combiron

Actief lid
Goed te horen, dan kan ik me daar alvast op verheugen. Ik heb de kleur alleen in de showroom gezien maar vond hem meteen al mooi. Nu nog wat geduld hebben.....

gaat helemaal goed komen, het is het wachten waard. Ik had overigens deze kleur ook in de showroom gezien. Daar stond toen een hatchback fabia in die kleur. Toen het op de kleur aan kwam hebben we diverse stalen bekeken, maar kwam toch iedere keer weer bij die groene kleur uit. Mijn vriendin was er alleen in het begin niet zo weg van, maar nu is ze toch ook wel blij dat we deze kleur genomen hebben.

Combiron

Actief lid
Ja, het zal idd allemaal goedkomen, ik wens je in ieder geval heeeeel veel plezierige, zuinige en veilige kilometers toe! Heb je al foto's kunnen maken?

nee ik heb er nog geen foto's van gemaakt, ga dit zeker doen en zal ze dan in mijn album zetten. Alleen even kijken of ik er deze week aan toe kom, anders wordt het van het weekend.

Plezier heb ik er vandaag al aan beleefd en de rest zal ook wel goedkomen. Ik wens jouw nog veel sterkte met het wachten toe.

V50

Lid
Volgens autoweek rijden er op dit moment 320.000 belastingvrije auto's rond. Vooral het overzicht van de diesels vond ik aardig:

Volkswagen Polo Bluemotion - 3.065
Skoda Fabia Greenline - 1588
Volkswagen Lupo 3L TDI - 1390
Smart ForTwo cdi - 975
Seat Ibiza Ecomotive – 213
Audi A2 3L TDI- 192
Fiat Punto Evo 1.3 Multijet - 26

Hieruit blijkt dat er nog nauwelijks Ibiza's en Punto's uitgeleverd zijn, terwijl de Ibiza toch ook al een hele tijd te bestellen is. En van de Polo had ik meer verwacht, die was eind 2009 al te bestellen. Zou het kunnen dat Skoda zijn levering dan toch beter op orde heeft dan de rest?

De lupo wordt inderdaad niet meer gemaakt, ik denk trouwens dat het verschil in cijfers grotendeels te verklaren is doordat de Polo een stuk eerder verkocht werd in nederland dan de Fabia.

Volkswagen Polo Bluemotion - 3.065
Skoda Fabia Greenline - 1588

EdK

Forumguru
Daar kom je zo achter als de maandelijkse verkoopcijfers ergens te vinden zijn van de skoda's en Vw's

Snoopy

Lid
Fiat GP, proficiat met je auto.

Ben net bij de dealer geweest voor een praatje.
De productie van mijn GL staat nog steeds gepland voor week 41 (net als 2 weken geleden). Hij zei ook opnieuw dat er door hem een aantal GL's "in een batch" besteld worden, en dat die dan nadien aan de klanten gekoppeld worden.

Had toen van mijn Dealer ook al begrepen dat de Amundsen uitvoeringen iets later waren. De mijne zou volgens planning 3 weken achter lopen dan een GL zonder navi die dezelfde dag als de mijne besteld was.

Nou hoop ik..... en ik hoop heel erg...... dat dit te maken heeft met een nieuwe verbeterde uitvoering van de Amundsen (Bij VW noemen ze het de RNS315, de 'oude' is de RNS310)
Kwam hier al het één en ander van tegen op Youtube.

bedankt Snoopy, succes met wachten. De mijne zou oorspronkelijk eind juni begin juli geleverd worden. Was wel tegenvallen dat ik nog langer moest wachten, maar ik ben er nu wel tevreden mee.

@ikbenwisse. Ondertussen al een paar mooie plaatjes kunnen schieten van jouw zwarte uitvoering? Ben zo benieuwd.
Helaas nog steeds erg weinig van de black magic te vinden.

Bevalt ie nog steeds?

Edit... sorry, beetje offtopic. d8 dat ik in het kleurendraadje zat

Bovenaan Onderaan