Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

GJS

Senior Member
Nee of ze moeten die handeltjes goed verborgen hebben, maar in het instructieboekje staat het ook niet, dus het zal er wel niet meer opzitten.

Fabia II

Nieuw lid
Ben benieuwd of die tjechen "hem" vandaag gemaakt hebben of dat het morgen of nog later in de week gebeurt.......het is immers week 35 die mij was toegezegd.
Volgens mijn dealer waar ik zaterdag nog even navraag heb gedaan zou het allemaal nog goed moeten gaan.
Dus ik zei "ïk heb hem dan binnnen 2 weken" waarop zijn antwoord was het is pas zeker als hij hier op het terrein staat en ik de afspraak met je gemaakt heb voor aflevering, maar wij doen ons best.

Ligt ook aan hoe er getransporteerd word kan met een trailer zijn die is snel vol.... of met een trein kunnen er wat meer op en duurt dus wat langer......

Maar goed een lang verhaal ik ga het allemaal horen en zien.

peperskoda

Forumguru
Dan wachten we dus samen of de Tjechen deze week nog auto's bouwen...... Laten we maar hopen dat het een topweek voor ze is als het om kwaliteit gaat. Ik ben het lange wachten zo onderhand wel beu.

Ik hoop met jullie mee dat het een topweek gaat worden in de fabriek deze week want die van mij wordt dan ook eindelijk geproduceerd, als het goed is.
Ik wacht al vanaf 8 mei dus het mag nu wel een keer. Dealer heeft aangegeven dat levering max 2 weken duurt na produktie dus in week 37...
Van de dealer heb ik trouwens nog niets officieel vernomen. Ik ben benieuwd op welk moment ze echt kunnen zeggen wanneer levering plaats vindt en wanneer ze gaan bellen. Het blijft dus spannend. :confused:

inir

Lid
Hier nog een wachtende in de Hoeksche Waard, ook week 35 als produktieweek.
TomPoes heb jij 'em ook bij Swarttouw besteld ?

Beste,

Ben nieuw op dit forum.

Afgelopen zaterdag ook een GL besteld. Productiedatum wk 40/41. Levering eind oktober is mij beloofd.

Ben benieuwd

Hoi,

Ik heb nog een Opel Astra 1.6 Njoy (2003) en een Nissan Micra 1.2 Otazu (2005)

Besteld bij Snijders te Almelo.

@Kobus: Dat zou wel heel snel zijn. Ik help het je hopen hoor :) Maar ik vraag me af of het gaat lukken. Heb je afgesproken met je dealer wat de consequenties zijn van het niet kunnen leveren? Het klinkt als een soort van "over-de-streep-trek"-praatje. Gezien de levertijden van de andere mensen hier is het gewoon snel :)

Wasmachineman

Forumguru
En houd je die andere auto's nog of gaat er 1 weg of 2 inruilen voor de GL? Heb je nog vergeleken met andere zoals V W of Seat?

Ze worden allebei ingeruild. Kreeg een goede prijs voor. Beter als bij Seat.
De Seat Ibiza ST ook bekeken maar te klein naar mijn smaak. De GL is aanzienlijk ruimer van binnen is mijn mening.

Toevoeging: sinds acht maanden een jonge dochter en op vakantie gaan met een bom in je auto (geen ringtank) beperkt je wel heel erg in de bagageruimte

@Orange.X: niet op papier, wel dat hij er dit jaar moet zijn. Dealer gaf aan dat de werkplaats een week vrij wordt gehouden eind oktober voor de leveringen. Het zouden er zo'n 20 moeten zijn

Ik wens je alvast veel succes. Hoop dat die van mij er begin / medio oktober is. Had jouw dealer er zelf al 20 besteld en heb jij als het ware een opt-in voor 1 van die 20 modellen? Of is hij echt gewoon los besteld. Kan het alsnog zijn dat hij dat wel gedaan heeft maar niet op die manier gecommuniceerd heeft..

@Corsaar en Orange.X: ja, volgens mij heeft hij er een aantal voor de "voorraad" besteld. Hij had net te horen gekregen wanneer ze die gingen leveren vertelde hij me. Ik was daar al twee weken daarvoor geweest en toen gaf hij mij dit al aan en dat dat hij er zo'n twee per dag verkocht .....

@Corsaar: lijkt me ook dus. Je kan natuurlijk tot zoveel weken voor de levering je modellen aanpassen en zodoende naar de wensen van de klant aanpassen.

Zucht :tongue: Hoe meer ik hier op dit forum lees en kijk, hoe minder goed ik kan wachten :tongue: Zag vandaag nog een nieuwe zilvere staan bij ons op de parkeerplaats van de supermarkt. Zag er ook meer dan prima uit die kleur. Vanochtend geloof ik de Satin Gray zien rijden, was niet echt het mooiste weer. Maar vond de kleur nog steeds erg mooi.

Bovenaan Onderaan