"Vanmorgen ben ik keurig gebeld door de dealer met het bericht dat mijn GL op de trein staat naar Nederland. Duurt ongeveer nog 2 weken voor ik daadwerkelijk geleverd krijg. Ze bellen 1 week voor levering om een afspraak te maken.
Dus nog even geduld. De productieweek die ze weken geleden hebben opgegeven klopt dus precies.
"
Alle fabia's komen volgens mij met de vrachtauto.
"
Alle fabia's komen volgens mij met de vrachtauto.
aan het chassisnummer. Na de tmb...5j is het het 2e getal die modeljaar aangeeft. Zou dan een 1 moeten zijn denk ik..... is nog ergens anders aan of in de auto te zien welk modeljaar je hebt?
klopt, alle Skoda's komen aan met de vrachtauto bij Pon in Leusden.
aan het chassisnummer. Na de tmb...5j is het het 2e getal die modeljaar aangeeft. Zou dan een 1 moeten zijn denk ik...
Kan iemand dit bevestigen. Klinkt toch wel een beetje verontrustend vind ik. Zou er niet echt van gediend zijn als er ineens de verlichting in de kofferbak verdwenen zou zijn, zgn. omdat het een 2011-model is.Modeljaar 2010 heeft met climatronic een gekoeld dashboardkastje, modeljaar 2011 heeft geen gekoeld dashboardkastje meer. volgens mij waren er meer wijzigingen (lees versoberingen) ik geloof dat bij bepaalde uitvoeringen ook de kofferbakverlichting word geschrapt. de software is wel verbeterd.