200?!?!? Lekker heur
The mass verspreiding kan beginnen! Nog steeds geen bericht van mijn dealer. Hoop dat ie binnenkort gaat bellen! Erg goed in aftersales zijn ze nog niet. Laatst gevraagd hoe het zat met nabestellen van extra's zoals die shotjes achterin, anti slip mat, opberggebeuren onder de stoelen etc... Maar als je dan 3 vragen in je mail stelt geven ze eigenlijk antwoord op geen van je vragen en krijg je een algemeen babbeltje.
Maar dat is niet iets dealers-specifieks... Dat doen echt zoveel bedrijven! Lezen HO maar. Ergerlijk eigenlijk wel.
Reed afgelopen weekend de zaterdag richting Zeist, en toen kwam er een hybride auto van een of ander merk, weet niet meer welke. Maar, ik was nog steeds benieuwd naar de kentekens, hoever ze zouden zijn bij de Nxx al. En die auto had dus al best een ver kenteken in de N zitten, dus ik vriendin ff laten opzoeken met een kenteken-app in me iPhone, bleek dat hij de dag ervoor op naam gesteld was
Die was dus fonkel nieuw. Best grappig wel
Om precies te zijn was het 97-NGT-7 ( lang leve historie ). Dus de kans is nog wel redelijk aanwezig dat op onze nieuwe auto straks ook een N komt.