Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

ramsedie

Nieuw lid
Toch ga ik morgen mijn best doen, aangezien de dealer hier ook kan kijken laat ik de verdere details nog even achterwege. Hoop er toch nog wat af te krijgen. Uiteindelijk komt dat neer op zo'n 8,0-8,5% korting (ex. opties/accessoires).

Ik heb mijn auto via nieuweautokopen.nl besteld. Standaard 7% korting op de GL en zij gaven direct ook nog eens een zeer goede prijs voor mijn inruilauto. Ik kreeg verder ook nog zonder zeuren € 100,- extra korting doordat zij een foutje hadden gemaakt tijdens het bestelproces. Totaal dus 7,6% korting gekregen (ex opties/accessoires). En dat allemaal zonder zelf te onderhandelen.

De auto wordt geleverd via Skodacenter Utrecht en daar kan je voor vragen ook gewoon terecht.

Lampje van met motormanagement brand.... Toch maar even langs de dealer.
Oh dat is vervelend maar eh je gaat geen geld meer aan deze auto uitgeven hoor. Kom maandag maar een terug kijken we even en komt wel goed.
Dealer kijkt nog even in de computer kijk de gl is geproduceer ipv van de geplande week 38.
Met maximaal 2 weken kunt u hem ophalen, yessss

dus dubbel goed nieuws.

robbiebee

Actief lid
Misschien een idee om een statistiekje te maken op dit forum waar iedereen zijn besteldatum, geplande leverdatum en daadwerkelijke levering in zet. mischien dat 1 van de forum guru's dat kan doen ??? dan krijgen we een echt beeld.

Bertm

Actief lid
200?!?!? ...........
Reed afgelopen weekend de zaterdag richting Zeist, en toen kwam er een hybride auto van een of ander merk, weet niet meer welke. Maar, ik was nog steeds benieuwd naar de kentekens, hoever ze zouden zijn bij de Nxx al. En die auto had dus al best een ver kenteken in de N zitten, dus ik vriendin ff laten opzoeken met een kenteken-app in me iPhone, bleek dat hij de dag ervoor op naam gesteld was :) Die was dus fonkel nieuw. Best grappig wel :) Om precies te zijn was het 97-NGT-7 ( lang leve historie ). Dus de kans is nog wel redelijk aanwezig dat op onze nieuwe auto straks ook een N komt.

Kijk eens op http://www.rdw.nl , daar kun je in principe constant het laatste kenteken zien.

Daarnet stond hij op 41-NHR-8

Ik heb mijn auto via nieuweautokopen.nl besteld. Standaard 7% korting op de GL en zij gaven direct ook nog eens een zeer goede prijs voor mijn inruilauto.

Ook ik heb mijn greenline daar vandaan en alles is soepel en netjes gegaan. inclusief de inruil.

zou zo weer een auto bestellen daar..

swubbe

Nieuw lid
En het goede nieuws blijft binnen komen. Net gebeld door een blije garagehouder dat hij een mooie Fabia GL heeft staan die precies lijkt op de mijne :winkie: En dat 2 à 3 weken eerder dan laatst aangegeven.
Dus meteen maar even kijken. Wel jammer dat ik uitgerekende de komende week in China zit :( Genoeg tijd voor het rijklaar maken...

Eindelijk!

Weer even to the topic:
Gisteren gebeld door de dealer. Auto is binnen!!:super: Mocht ondertussen wel een keer tijd worden want volgens mij behoor ik tot de groep langste wachters. Net m'n rijbewijs even laten kopiëren bij de dealer. Auto is al prachtig gepoetst. Maandag wordt het kenteken aangevraagd en woensdagmiddag kan ik 'm om half 5 ophalen.
Komend weekend gaan we naar Groningen en dat is een prachtige eerste rit van 300km heen en 300km terug. Gelijk eens kijken hoe zuinig we kunnen rijden, de cruisecontrol uitproberen en m'n mp3 aan de aux hangen :680: Ben benieuwd!

erik2907

Actief lid
Ik heb mijn auto via nieuweautokopen.nl besteld. Standaard 7% korting op de GL en zij gaven direct ook nog eens een zeer goede prijs voor mijn inruilauto.

Ook ik heb mijn greenline daar vandaan en alles is soepel en netjes gegaan. inclusief de inruil.

zou zo weer een auto bestellen daar..

Bij nieuweautokopen.nl heb ik ook gekeken maar zij konden niet tippen aan de inruilprijs van de Skoda dealer! Scheelde maar liefst € 1.165, = wat ik uiteindelijk diende bij te betalen!

Net niet, ik op 7 mei besteld en de auto komt eind volgende week pas bij de dealer.
Wel gelijk afspraak gemaakt voor aflevering: 22 sept:)

FredV, jou had ik ook in gedachte hoor toen ik het had over de groep langste wachters, wat is nu tenslotte 1 dag. Zag trouwens dat Woozie al wacht vanaf 10 april!! Ik vind dit echt absurd. Mijn collega heeft 8 april besteld en die rijdt al vanaf 2e week juni. Deze willekeur vind ik echt heel slecht van Pon en zeker geen reclame.

FredV

Banned
Deze willekeur vind ik echt heel slecht van Pon en zeker geen reclame.
Het is echt niet (alleen) de schuld van Pon.
De fabriek maakt de planning, niet Pon.
Wat ik wel heb vernomen is dat rond onze besteltijd Pon wat computerproblemen had waardoor onze bestellingen niet gelijk bij de fabriek zijn gekomen.
En de wegen van DE FABRIEK zijn ondoorgrondelijk...

PC-fre@k

Banned
Hangt er sterk van af hoeveel opties je neemt. Ook scheelt het als je je auto er naartoe gaat brengen voor onderhoud.
Ook precies waar ik vanmorgen over begonnen ben bij de dealer, aankoop + minimaal 3 tot 4 jaar onderhoud... Nog even wachten op de nieuwe offerte :)

Weet iemand hoe het staat met de levering van het navigatiesysteem? Worden er op dit moment Fabia's met admundsen afgeleverd?

PC-fre@k

Banned
Bovendien schijnt Skoda afgelopen week via een nieuwsbrief aan de dealers te hebben laten weten dat de levertijd met 2 weken verlengt gaat worden (nieuwe bestellingen).

paulus474

Senior Member
FredV, jou had ik ook in gedachte hoor toen ik het had over de groep langste wachters, wat is nu tenslotte 1 dag. Zag trouwens dat Woozie al wacht vanaf 10 april!! Ik vind dit echt absurd. Mijn collega heeft 8 april besteld en die rijdt al vanaf 2e week juni. Deze willekeur vind ik echt heel slecht van Pon en zeker geen reclame.
Enneh, ik hoor ook dat dat selecte groepje (niet dat ik daar heel blij mee ben overigens) ;): 8 mei besteld, afleverdatum nog onbekend...
Auto zou afgelopen week zijn geproduceerd, maar verder niet meer naar geinformeerd/niets meer gehoord over de verwachte aankomstdatum/afleverdatum.

FredV

Banned
Auto zou afgelopen week zijn geproduceerd, maar verder niet meer naar geinformeerd/niets meer gehoord over de verwachte aankomstdatum/afleverdatum.
Dan komt die vast wel deze week bij je dealer. Ik werd op de dag dat ik van vakantie terugkwam, donderdag gebeld met het verheugende nieuws...
Aan het lange wachten komt een eind:)

Bovenaan Onderaan