Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Zet je ervaring bij verkooppunten, dit soort dingen wil iedereen wel weten!

Zodra ik de auto binnen heb zal ik dit zeker doen. Nu eerst maar even afwachten hoe het allemaal af gaat lopen.

Kreeg vrijdagmiddag overigens een email met een voorstel voor een huurauto.
Werd ik ook niet vrolijk van! Punt één zou hij mij hier dinsdag over terug bellen, krijg nu een mailtje van een ondergeschikte, 3 dagen later.
Punt twee was de prijs niet echt wat ik in mn hoofd had.
Zou mij voor de ong 25 dagen dat ik nog moet wachten bij elkaar rond de €1200,- gaan kosten!!
Ik heb maar een mailtje terug gestuurd dat ik hier niks aan had en dat ik het absurd vind dat ik bijna 2x zo lang op mn auto moet wachten.
Voor dit geld had ik heel wat extraatjes op mn auto gehad.

Al met al zal ik blij zijn als ik eindelijk weg kan rijden met de nieuwe GL!!

NielsW

Lid
Lekkere dealer is dat.
Heb even voor je gekeken maar zou je bijvoorbeeld via een normaal huurbedrijf voor die periode een nieuwe twingo huren ben je nog steeds maar 770,- kwijt.
Dan ben je in ieder geval mobiel.

Alsof dealers geen 2e hands auto's hebben staan. Kan je daar toch ook 1 van meegeven. Tuurlijk doen ze het liever niet, want ze lopen daar een risico mee. Maar toch is dat meer service gericht dan de klant maar op laten draaien voor de kosten. Sommige mensen weten gewoon niet meer hoe het werkt in de wereld :)

NielsW

Lid
Wel grappig als je die prijzen ziet.
Tijdens onze huwelijksreis naar florida in april hadden we een midsize suv voor 200 euro voor 10 dagen. Als je dan kijkt wat je in nederland krijgt voor datzelfde bedrag :S

Hij kan hem ook voor een maandje op je naam zetten, je betaald mrb en verzekering gewoon zelf.
Is een kwestie van willen meedenken en service bieden.
Het kan allemaal maar als de wil er niet is dan kom je nergens

FredV

Banned
Veel dealers hebben binnen hun organisatie een verhuurbedrijf. Dat is zonder meer een eenvoudigere oplossing dan een auto tijdelijk uit de handelsvoorraad halen.

Als alles goed gaat wordt mijn fabia GL op 23 september afgeleverd, zijn heel benieuwd wat wij gaan besparen, 200 euro per maand moet makkelijk haalbaar zijn, leuk voor de volgende vakantie.

Ik heb te horen gekregen dat eind deze week de definitieve planning bekend is, voorlopig week 40, maar zou nog een weekje vanaf kunnen....fingers crossed

PC-fre@k

Banned
Zodra ik weer een berg auto's richting PON zie gaan laat ik het jullie wel weten, leuk voor diegenen die juist dan zijn 'uitgerekend'. Werk namelijk in Amersfoort, kantoor ligt precies naast het spoor van PON.

PC-fre@k

Banned
Ik zal zowel opletten of er een berg langskomt en of er een trein met een berg auto's langskomt. In beide gevallen zal ik jullie waarschuwen ;) Als het lukt zal ik foto's maken door dat gore glas aan de stationszijde... (als je auto vies lijkt ligt dat dus niet aan de auto)

Viper

Lid
Pc-Fre@k, mijn auto wordt volgende week geproduceerd, dus mocht je na volgende week een Storm Blue Greenline combi voorbij zien komen, hoor/zie ik dat graag van je :xyxthumbs:

@PC-Freak: sowieso wel cool als je een aantal foto's kan schieten. Misschien wel alle kleurtjes in 1 overzicht. Als je terug denkt aan de vorige trein, wat is dan je indruk van de meestegekozen kleur? Bij onze dealer was Aqua metallic volgens mij een van de meest gekozen kleurtjes.

Duck

Nieuw lid
Het gaat echt druk worden met de GL's

Ik heb mijn GL besteld in week 29, de productie is in week 40 ...... tenminste dat hopen we:grin:

Snoopy

Lid
Pc-Fre@k, mijn auto wordt volgende week geproduceerd, dus mocht je na volgende week een Storm Blue Greenline combi voorbij zien komen, hoor/zie ik dat graag van je :xyxthumbs:

Hey Viper,
Als jij pech hebt en ik veel geluk dan is het de mijne.:uitlachen:

Bovenaan Onderaan