Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

PC-fre@k

Banned
@PC-Freak: sowieso wel cool als je een aantal foto's kan schieten. Misschien wel alle kleurtjes in 1 overzicht. Als je terug denkt aan de vorige trein, wat is dan je indruk van de meestegekozen kleur? Bij onze dealer was Aqua metallic volgens mij een van de meest gekozen kleurtjes.

Vrijwel alleen zilver, zwart en een berg witte VW Busjes. Heb eigenlijk niet zo heel erg op de kleuren gelet, wel zaten ze natuurlijk allemaal in het wit plastic. Volgende keer zal ik een betere schatting maken incl. foto's als het even mee zit (de trein komt binnen op het laatste spoor en moet uiteindelijk via het eerste spoor naar PON)

Nog 4 nachtjes slapen!!!
Ik werd vandaag opgebeld, de auto is er, morgen de trekhaak eronder en de letters van de achterkant af en dan vrijdag ophalen. Ik heb de auto begin juni besteld en hij is er precies op de afgesproken week :aangenaam:

PC-fre@k

Banned
Nog 4 nachtjes slapen!!!
Ik werd vandaag opgebeld, de auto is er, morgen de trekhaak eronder en de letters van de achterkant af en dan vrijdag ophalen. Ik heb de auto begin juni besteld en hij is er precies op de afgesproken week :aangenaam:

Halen ze die er achteraf vanaf? Nooit geweten, je zou toch denken dat er beschadiging optreedt of zo... Vroeg me dat weleens af aangezien je het steeds vaker ziet.

emWee

Nieuw lid
Te lange levertijd?

Dag skodaforummers,

met veel interesse lees ik hier de postings op dit forum, omdat ik zelf ook een Skoda Fabia Combi GL heb besteld. En hier gaat ook meteen mijn vraag over. Ik heb namelijk zelf het idee, dat ik wel een erg lange levertijd heb (als ik deze vergelijk met sommigen van jullie). Het gaat dus om de Fabia Combi GL met de volgende opties:
- Gordijnairbags
- climate control
- maxi dot
- sunset
- midden arm steun
- dakrails
- navigatie

Ik heb hem in week 23 besteld en volgens mijn dealer productie in week 38 en als het meezit levering in week 40-41.

Hebben jullie een idee waar die lange levertijd vandaan komt?

Alvast bedankt!

Nou als je de postings wat meer had gelezen had je kunnen weten dat het probleem door de navigatie komt. Er zijn/waren leveringsproblemen met de navigatie waardoor er wel tot 6 weken extra levertijd bij kon komen.

Welkom op het forum btw :)

FredV

Banned
@EmWee, dat is een "normale" levertijd.
Er worden zoveel GL's besteld dat de productie die niet kan bijhouden.
En ja, sommige opties kunnen vertraging geven, maar ik heb zelf geen nav, en kko 20 weken levertijd

Mixh

Lid
Mijn dealer zei dat bestellingen met navigatie 13 weken langer duren als zonder navigatie.

VIER MAANDEN????? :shocked:
Dat wordt een heel dure navigatie :(
Zal de dealer weer eens vragen hoe het zit. Tot nu toe wist hij niet anders dan twee weken extra vanwege de Amundsen

VIER MAANDEN????? :shocked:
Dat wordt een heel dure navigatie :(
Zal de dealer weer eens vragen hoe het zit. Tot nu toe wist hij niet anders dan twee weken extra vanwege de Amundsen

Bij mij staat de productieweek inmiddels vast.
vwb de navigatie zijn er geen problemen (meer).
Dealer wist te vertellen dat het gewoon de Amundsen RNS-310 is en niet de RNS-315 zoals op dit forum besproken.

robbiebee

Actief lid
Is er iemand op dit forum die een lijntje heeft met de importeur en gewoon een gemiddelde levertijd kan aangeven van een greenline, want in deze discussie zit iedereen mekaar gek te maken met verschillende levertijden.

:623:

emWee

Nieuw lid
@Orange X: Ik had al gelezen over de navigatie, maar wilde zeker weten of de lange levertijd niet énkel door de navigatie komt.
@ FredV: dat is een 'geruststellende'gedachte, maar ja, 20 weken is lang !
@ Corsaar: thanks, ik zal het nodig hebben :-)
@ Robbiebee: Goed idee!

Thanks forummers, ik ben weer een stukje wijzer.

Mixh

Lid
Rare kalender heb jij.
OK, je hebt gelijk:

DRIE MAANDEN?????
:shocked:

Maar blijft wel een dure Amundsen, nu ik al die extra weken dagelijks meer dan 100 kilometer in die benzineslurper moet blijven rijden :mad:

GJS

Senior Member
Wat verbruikt die Fiësta dan, zo onzuinig zijn die dingen toch niet?
Kan je die navigatie niet afbestellen dan, voor dat extra geld wat je dan overhoud kan je er later wel een navigatie in laten zetten en je hebt dan nog meer keus ook.

Bovenaan Onderaan