Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Inir,
Heb jij ook besteld bij Broersen in Numansdorp?
Gisteren werden er 6 stuks afgeleverd toen ik de mijne kwam halen.
Ze leveren er op dit moment 10 per week af.

namleop

Actief lid
Vanmiddag een belletje gehad van nieuweautokopen.nl, en hij de auto is in 't land.

Jippie!!! :489:

Een afspraak gemaakt voor donderdag 30 september, wordt ie afgeleverd bij hun vestiging in Almere, ben erg benieuwd. De levertijd valt me niks tegen, bestelling gedaan op 2 juli, en dan eindelijk de nieuwe auto.
Ik rijd nu al drie maanden in de Fabia I van Mevr.Namleop, en dat is best een fijne auto, maar hij haalt het natuurlijk niet bij een nieuwe GL!

FvElswijk

Nieuw lid
@ heer Poelman.... eh Namleop

Dat is zeker een snelle levering! Gefeliciteerd. Wij hebben onze GL op 20 mei besteld en gisteren bevestigd gekregen dat hij deze week wordt geproduceerd. We krijgen hem dus waarschijnlijk over twee weken.

Fabia II

Nieuw lid
Ja,...........voor ons is het deze dag ook zover, aan het einde van de middag hebben we een afspraak bij onze dealer en komen ook wij eindelijk in bezit van de GL.
Besteld op 5 juni, geproduceerd in week 35 en nu...........
Allen die nog moeten wachten succes! (er van dromen is ook een mooie tijd toch?)

@ heer Poelman.... eh Namleop

Dat is zeker een snelle levering! Gefeliciteerd. Wij hebben onze GL op 20 mei besteld en gisteren bevestigd gekregen dat hij deze week wordt geproduceerd. We krijgen hem dus waarschijnlijk over twee weken.

Ik ben benieuwd of jullie hem inderdaad 2 weken na de productie kunnen gaan afhalen bij de dealer... Laat je nog wat weten FvElswijk :bye:

Ja,...........voor ons is het deze dag ook zover, aan het einde van de middag hebben we een afspraak bij onze dealer en komen ook wij eindelijk in bezit van de GL.
Besteld op 5 juni, geproduceerd in week 35 en nu...........
Allen die nog moeten wachten succes! (er van dromen is ook een mooie tijd toch?)

Ik ben net terug van de dealer. De trekhaak bleek er niet goed onder te zitten dus ipv hem meteen mee te krijgen staat hij vanmiddag wel helemaal klaar. Maar we mochten al wel kijken...:1761:

En om alvast te wennen aan een Skoda hebben we voor vandaag al een Octavia meegekregen: erg goede service!

Hahaha, goede service of een mooie manier om je na een week in je GL gereden te hebben misschien toch niet maar een Octavia te verkopen :tongue:

RvdG

Lid
Het is bijna zover
Morgen om 10 uur staat de GL voor me klaar
Afgelopen vrijdag bij Pon binnen gekomen en morgen rijden
Dat is dus best snel gegaan.

Voor toekomstige GL rijders het wachten wordt uiteindelijk beloond

Snoopy

Lid
Voor iedereen die zijn (of haar) Fabia nu net (of nog net niet) heeft eerst eens proficiat en veel rijplezier.

Ik heb net een belletje gedaan naar mijn dealer, kreeg een beetje een raar verhaal te horen:
Bij hun staat de produktie nu op week 39.
Bij de fabriek staat de produktie nog steeds op week 40, maar er is al wel een produktiebevestiging binnen.
Dat er voor mijn auto al wel een produktiebevestiging binnen is terwijl dit voor sommige andere auto's voor produktieweek 38 nog niet het geval is, kan het zijn dat mijn auto volgende week al aan de beurt is.:crazy:

piair1982

Forumguru
En van week 44 productie nu weer productie week 40.
The jojo is back... :smiley29:

Weet niet precies wat er met fabrieks bestellingsysteem gebeurt of bij pon. Maar echt synchroon loopt het niet...

jt kia

Lid
Hallo allemaal
Wij hebben ook het bericht gekregen om de Greenline vanavond op te halen

De productie week was 35 en de aflevering week 37 dus ook 2 weken na productie.
Wel is de levertijd lang , want is besteld in week 19 !!
Als ik het hier lees van andere , ben je de levertijd gauw vergeten.

gjwesterhof

Nieuw lid
Heb net mijn dealer gebeld. Mijn GL is gisteren bij hem binnengekomen.
Volgende week kenteken aanvragen en maandag 4 oktober om 15h afleveren!

Mensen die nog wachten...............HET WACHTEN WORDT BELOOND!

Besteld Skoda Fabia Combi greenline 1.2 TDI, Candy White, met de volgende optie's: PDC, middenarmsteun en kleinlederpakket met multi-functioneel stuurwiel.

Afleveringstijd

Heb net mijn dealer gebeld. Mijn GL is gisteren bij hem binnengekomen.
Volgende week kenteken aanvragen en maandag 4 oktober om 15h afleveren!

Super dat ie binnen is!!
Ik vind dat je dealer je wel lang laat wachten na binnenkomst.
Mijn GL kwam afgelopen vrijdag binnen, maandag kenteken aanvragen en woensdag leveren. Dus het kan in 4 dagen!

Opmerking off topic:
Vanmiddag zijn we naar Groningen gereden met de GL. De eerste lange rit.
Hij rijdt super!! We hebben echt heel veel files gehad onderweg en toch haalden we uiteindelijk een gemiddeld verbruik van 4,5 liter per 100km.

Veel plezier met je GL en nog veel sterkte komende weken met wachten.

Ik heb gisteren gebeld naar mijn dealer, hij staat definitief ingepland in week 40 en mijn dealer wist me te vertellen dat het daarna maximaal 2 weken zou gaan duren voor ikk de sleuteltjes in mijn ongeduldige handen heb. :super:

Vanmorgen bij de dealer geweest, moest nog een nieuw contract opstellen omdat het vorige nog met inruil was.
Heb nu een nette korting gekregen en nog wat spulletjes die ik wilde erbij gekregen (wieldoppen voor winterbanden, verloopkabel voor parrot en de luxe kentekenplaten). Dus tevreden!
Verder was de GL gisteren binnengekomen, dus gelijk even bekeken! Blij dat ik de kleur nog veranderd ben van Antraciet naar Storm Blue!
Verder maken de climatecontrol, maxidot en het leerpakketje de auto van binnen af!
Nu nog wachten op aflevering, hopelijk 2 oktober... Ze zitten bijna 2 weken vol in de werkplaats, alleen al aan afleveringen! (ze hebben 1 werkplaats voor afleveringen, en 1 voor onderhoud) Ze hebben wel alle 4 de VAG merken.

Bovenaan Onderaan