Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Wij hebben onze Greenline in wk 37 besteld en als het goed is zal hij deze week in productie worden genomen. De dealer had er volgens mij en aantal in voren besteld.

Dat is vrij rap met de opties die jij hebt. Deze productie week heb je recentelijk nog gechecked? Bij mij verschoof het namelijk van week 42 naar week 45 en naar nog onbekend...

We hebben het ongeveer twee weken geleden gecheckt, eerst was het wk 41 productie en wk 43 leveren, nu is het wk 42 productie en wk 44 leveren. Hopelijk gaat alles volgens planning er is er verder geen stress qua opties en/of levertijd.....

We hebben het ongeveer twee weken geleden gecheckt, eerst was het wk 41 productie en wk 43 leveren, nu is het wk 42 productie en wk 44 leveren. Hopelijk gaat alles volgens planning er is er verder geen stress qua opties en/of levertijd.....

Ik hoop het ook voor je! jij hebt iedergeval iets om naar uit te kijken. Veel geluk gehad dat de dealer wat extra heeft besteld. Hoorde laatst dat ze zoveel tijd voor productie nog opties kunnen aanpassen dus kunnen ze prima doen.

Mocht iemand rond dezelfde datum hebben besteld hoor ik graag wat zij weten of hun auto:)

patje72

Nieuw lid
Ik heb die van mij op 2 augustus besteld. Productie was toen week 41. Ik heb vorige week de dealer gesproken en die zegt dat de auto in week 43 geleverd wordt door PON Mobiel. Dus op zich geen vertraging, maar we wachten gewoon maar af.

Voor mij is het 't belangrijkste dat ie gewoon in 2010 geleverd wordt. Anders moet ik nog een andere aftrekpost gaan zoeken voor het eind van het jaar

robbiebee

Actief lid
Koenie,

Je bent niet alleen, zie mijn handtekening. Ik ga mijzelf maar een skodaforum verbod opleggen want ik wordt helemaal kriegel van al die afleverberichten.:mad::smiley29:

Wat een mazzelaar ben jij dan! Naja ik hoor graag van andere die rond dezelfde tijd hebben besteld of ze wat weten. Eigenlijk word ik alleen maar jaloers van bovenstaande berichten.

corsaar

Senior Member
@Combiron ook jij weer blij dertien weken is normaal
al blijft het lang(16 juli lijkt heel lang geleden) als je moet wachten. Succes !

Net bij de dealer geweest: kan hem Zaterdag 30 October om 10.30 halen. Dus iets meer dan 3 maanden geduurd....

@Robbie. Krijg hier dan toch weer hoop van. 2 weken eerder eerder besteld dan ik. Automatisch gok ik dan op 12 November..

@ Combiron. Veel plezier! eindelijk iets om naar uit te kijken! je kan zeker niet wachten!

FredV

Banned
12 zware dagen Combiron, kun je beter nog even op vakantie gaan, ben je afgeleid:)
Sterkte!

[MODERATORBREAK]Graag aandacht voor het onnodig quoten![/MODERATORBREAK]

Bart_G

Lid
Net m'n auto opgehaald. Volgens de dealer liep het allemaal wat raar met de Skoda's daar. Heel september hebben ze bijna geen auto binnengekregen en nu leveren ze ze met bosjes tegelijk uit.

RobS

Lid
Naar aanleiding van wat verontrustende berichten over de levertijd heb ik zaterdag een mailtje gewaagd aan de dealer. Hieronder het antwoord:

Goedemorgen Rob,

Ik weet niet wie aan jou de verwachte levertijd heeft afgegeven?
Mischien ben ik dat wel zelf geweest, maar ik heb in het fabriekssysteem
gekeken. Ik heb teleurstellend nieuws. De fabia greenlines rond jou
besteldatum zijn allemaal opgeschoven. Dit betekent dat de auto in de 1e
week van het nieuwe jaar pas geproduceerd wordt.

Met vriendelijke groet,

.........

Mijn bestel week is week 33, op 2 september nogmaals week 44 als afleverweek bevestigd gekregen. Nu ineens 8 weken later....shit!

Naar aanleiding van wat verontrustende berichten over de levertijd heb ik zaterdag een mailtje gewaagd aan de dealer. Hieronder het antwoord:

Goedemorgen Rob,

Ik weet niet wie aan jou de verwachte levertijd heeft afgegeven?
Mischien ben ik dat wel zelf geweest, maar ik heb in het fabriekssysteem
gekeken. Ik heb teleurstellend nieuws. De fabia greenlines rond jou
besteldatum zijn allemaal opgeschoven. Dit betekent dat de auto in de 1e
week van het nieuwe jaar pas geproduceerd wordt.

Met vriendelijke groet,

.........

Mijn bestel week is week 33, op 2 september nogmaals week 44 als afleverweek bevestigd gekregen. Nu ineens 8 weken later....shit!

Als dit echt zo is heb je mijn week/maand bij deze verziekt. De dag misschien ook nog wel.. shit.....

Bovenaan Onderaan