Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Alle klanten die het betreft zullen van PON deze week een brief ontvangen waarin tekst en uitleg zal worden gegeven aangaande de uitgestelde productie van een zeer groot aantal bestelde auto's.

net even de dealer gemaild kreeg netjes antwoord terug binnen 10 minuten (ze konden pas deze week de definitieve productieweek bekijken) dat de produtieweek van mijn auto week 45 is (was 44) levering eind november

FredV

Banned
. Ook nu verbergen ze zich achter de importeur. Alle klanten die het betreft zullen van PON deze week een brief ontvangen waarin tekst en uitleg zal worden gegeven aangaande de uitgestelde productie van een zeer groot aantal bestelde auto's.
Dus de dealer kan er ook niets aan: doen Pon regiseert.
Je hebt gelijk als de dealer de brief verstuurt, nu moet hij op Pon afgaan.

Net ook contact gehad met de dealer. Ik moet zeggen ik begrijp ze wel. Dealers van Skoda zijn allemaal ZZP'er en zij zijn ook afhankelijk van de importeur. Communiceren kunnen ze wel fout doen! Hij was zelfs blij met mijn boze mail naar hem en deze heeft hij geforward naar de importeur. Die gaf hem die zelfde reactie als jullie onderstaand krijgen.

Kortom: allmeaal mailen naar info@skoda.nl
Klagende klanten helpen.

Mijn productie week staat ook op week 3 :mad::mad:

JA JA JA.....
Eindelijk is het zover. Produktieweek was 41 (Vorige week dus), kreeg is vanochtend al een telefoontje van mijn dealer dat de auto 's-ochtends geleverd was.
Had met hem afgesproken een snelle levering te doen, heb geen werkplaats belastende trekhaakmontage o.i.d. en wil hem zelf ook poetsen.
Dit alles houdt in dat hij hem a.s. vrijdag al aan me kan uitleveren omdat hij dan het kenteken binnen heeft (is vandaag dus aangevraagd)
Denk dat ik het record aflevertijd heb, al heeft de produktie even mogen duren.

Vandaag even langs geweest ivm de rijbewijsgegevens/te naam stelling en toch even gevraagd of ze alvast gelijk een paar winterbandjes om de LM velgen kunnen draaien.

Ben zo blij :baby012:

Bijlagen

• Small GL Josh.jpg
    Small GL Josh.jpg
    38 KB · Weergaven: 41
  • Small Shipping docu.jpg
    Small Shipping docu.jpg
    16,4 KB · Weergaven: 32

corsaar

Senior Member
@GreenJosh gefeliciteerd Zelf poetsen je hebt er zin, ik wilde alleen
maar rijden en rijden en nog eens rijden en jij gaat eerst een paar uur poetsen knap hoor !

Thanks Corsaar, maar ben gewoon als de dood dat ze zo'n nieuwe zwarte auto in een wasstraat zetten.
Heb thuis een behoorlijke verzameling professionele poetsproducten en krijg zelfs hulp van een vriend die in de auto-detailing zit, haha

Een goed begin is.....

Duck

Nieuw lid
Ik heb mijn greenline besteld in 19 juli.
Dus lang genoeg:-)
De trekhaak komt wel wat later, mja ik had ook geen zin om daar op te wachten:-)
Het kriebelt namelijk al aardig omdat je steeds meer GL ziet rijden.

NielsW

Lid
Thanks Corsaar, maar ben gewoon als de dood dat ze zo'n nieuwe zwarte auto in een wasstraat zetten.
Heb thuis een behoorlijke verzameling professionele poetsproducten en krijg zelfs hulp van een vriend die in de auto-detailing zit, haha

Een goed begin is.....

Als het goed is niet, mijn dealer levert de auto af bij een professioneel wasbedrijf die de auto goed schoonmaakt maar ook een waxbeurt geeft.

Als het goed is niet, mijn dealer levert de auto af bij een professioneel wasbedrijf die de auto goed schoonmaakt maar ook een waxbeurt geeft.

Nou, hier zou ik mezelf ook niet al teveel van voorstellen. Heb zelf een tijd bij een autodealer gewerkt en daar hadden we Sonax die de auto's kwam poetsen, echt heel erg slecht. Het zijn allemaal franchisers die het niet zo nauw nemen. Ik heb ze zelfs een keertje betrapt dat ze bij een gebruikte auto de kofferbakbekleding met een spuitbus een beetje zwart spoten omdat ze te lui zijn om even de hondenharen eruit te zuigen. Daar betaal je dan als dealer bijna €100,- voor.........., waardeloos!

peperskoda

Forumguru
@Greenjosh: Ik verwacht dan natuurlijk wel een volledig detailverhaal compleet met foto's op deze pagina! Succes met poetsen, ik heb de mijne ook lekker zelf gepoetst. Ik heb hem daarna pontificaal naast een andere af te leveren GL gezet die door de dealer gepoetst was, verschil was wel heel duidelijk. Jammer genoeg geen foto's van gemaakt.

Vandaag contact gehad met de dealer, als alles volgens planning blijft verlopen kunnen wij onze Greenline op 3 november ophalen.... De laatste loodjes...

zooo vandaag me bestelling geannuleerd. Ik kon niet wachten tot begn 2011. Ergens anders een greenline uit vooraad op de kop getikt. Iets dieper in de buidel tasten maar kan hem volgende week ophalen :680:

FabiaGL

Actief lid
zooo vandaag me bestelling geannuleerd. Ik kon niet wachten tot begn 2011. Ergens anders een greenline uit vooraad op de kop getikt. Iets dieper in de buidel tasten maar kan hem volgende week ophalen
Dit is wel erg zuur. Week 42, sorry het word nog 3 maanden later!!! Ik denk dat jou auto tussendoor verkocht is aan een ander.:confused: Is je nieuwe auto een demo of hebben sommige dealers toch teveel auto's besteld.

henks1

Lid
@koenie248 Hoe kan dat nou, die van ons is 2 augustus besteld ,week 41 gemaakt en wordt in week 43 afgeleverd, werd je niet bedonderd door de dealer?

FredV

Banned
En toch kan ik eea niet begrijpen.
Een dealer die een auto verkoopt en moet zeggen 3 maanden wachten, terwijl een andere dealer ze op voorraad heeft.
Mijn dealer zou dan onmiddellijk zoeken naar voorraad auto's en die aanbieden. En deze zelf ophalen bij die dealer.
Dat heb ik als vutter-chauffeur voor een dealer vaak genoeg gedaan.

En verder, de GL's worden verkocht als broodjes, en dan toch elders op voorraad?
Hoeveel verkoopt die dealer dan NIET, want hij heeft toch ook GL-klanten?

En ik kan me ook niet voorstellen dat die dealer er 100 besteld heeft...
Die ene voorraad GL, of laat staan twee, is hij toch in no time kwijt.

IK weet het niet zo met zo'n voorraad auto... mankeert er soms wat aan?

NielsW

Lid
Ik denk eerder dat er een te zonnig verhaal werd verteld.
Als die auto deze week zou worden geleverd zou dat 1 van de snellere leveringen zijn op dit forum. En dat zijn er niet veel.....

@Fred, ik denk eerder een bestelling met de meest gangbare (en met grootste winstmarge) opties.
Je raakt ze als dealer toch wel kwijt.

Bovenaan Onderaan