Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

iNSaNe-oNe

Nieuw lid
Jeuj! :)

Op 18-08 besteld, in week 41 gefabriceerd, en volgende week woensdag op 27 oktober mogen we onze Greenline halen! Geheel conform eerste geplande datum die werd afgegeven bij plaatsen van de order.

Het is een zwarte met metallic lak, dakrails, klein leerpakket, maxidot, PDC, middenarmsteun, electrische raambediening achter, en sunset. Ohja, ook een extra spiegel in de zonneklep van de passagiersstoel (los bedongen).

Ik hoop op vele veilige, comfortabele maar vooral zuinige kilometers.:winkie:

corsaar

Senior Member
@iNSaNe-oNe hartstikke goed redelijk snel je bent al de vijfde die blij het weekend
ingaat gefeliciteerd.

Morgen de aflevering. Laatste week juni besteld. I.v.m. de navi is de eerste planning van de productieweek 5 weken opgeschoven. Na de eerste berichten over de leveringsproblemen van de navi, valt het uiteindelijk nog mee.
Best lang wachten hoor. Maar goed, ik ben heel benieuwd hoe dit kleintje zich gaat bewijzen:489:

Veel dealers bestellen vooruit.
Verder voor de mensen die bijv een week voor mij hebben besteld. Ik hoorde dat de fabriek een beslissing heeft gemaakt om productie capaciteit verdelen. Er ging ''te'' veel naar Nederland. Hierdoor heb ik waarschijnlijk pech en iemand die op 1 augustus heeft besteld net geluk heeft.

De dealer waar ik het nu heb gekocht heeft de fabia gewoon voor zichzelf besteld voor de verkoop. Heb niet eens een slechte prijs gekregen!

patje72

Nieuw lid
Ik heb inderdaad net mazzel gehad. Ik heb hem besteld op 2 augustus...en gisterenmiddag kreeg ik te horen dat ik hem 28 of 29 oktober kan afhalen.Uiteindelijk is het dan bij mij een weekje eerder dan gepland

robbiebee

Actief lid
Ik ben zelf gisteren ook maar in de pen geklommen en ga afwachten op de brief... ik kan wel wachten tot feb 2011, alleen moet dan de dealer niet moeilijk gaan doen over de inruil dan wel evt prijsverhoging. Het is niet mijn schuld dat de aflevering pas na 7 maanden gaat plaatsvinden.
Enne als kleine pleister op mijn wonden een leuke accesoire kado :2133:

Deed de dealer daar niet moeilijk over? Ik wacht nog even de brief van Pon af en dan zal ik mogelijk ook gaan annuleren.

de mijne is binnen bij de dealer, helaas kan hij pas op 5 november leveren ivm drukte bij de werkplaats, maar morgen ga ik toch even kijken...:winkie:

@corsaar, wat dan begint als genieten gaat al snel meer op kwellen lijken ben ik bang....mijn meissie is al bang dat ik nu de dealer ga stalken

hoe komen jullie aan de wetenschap dat bestellingen voor nederland worden uitgesteld.?????
Ik heb een Fabia Combi greenline met productieweek 41, meestal is dan twee weken later de levering. Nu belde ik de dealer en blijk ik mijn auto niet eind oktober maar eind november klaar te zijn... Begin augustus besteld...

Bovenaan Onderaan