Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Ja ik weet het, ik mag namelijk van mijn meissie niet meer langs gaan tot de levering over 2 weken....dus ik had eigenlijk geen keuze....ik zit onder de duim denk ik...lol

PC-fre@k

Banned
Ik kreeg ook zojuist te horen dat PON heeft laten weten dat de Greenline vertraging op gaat lopen. Dit staat in het nieuwssysteem aldus mijn dealer. Ze hopen volgende week meer details via PON te weten te komen.

Best kans dat ik week 1 dus niet eens haal... (dan heeft winterbanden zoeken ook niet zo'n haast ;))

@V50 ja he, ik ben er ook erg tevreden mee, ik had bijna beige genomen, maar ik ben na vandaag toch erg blij met deze keuze.

Sfcg

Na alle nare verhalen....ik heb mijn nieuwste aanwinst vandaag bij de dealer zien staan...sorry mannen, maar ik ben wel ff blij.

Dat is dan ongeveer dezelfde als ik vrijdag heb gekregen. De foto´s staan in mijn album. Mooie kleur vindt iedereen. Lijkt grijs als het bewolkt is en blauw als de zon schijnt.

In vergelijking met een echte grijze Fabia knalt de Satin grey er echt wel uit ook met bewolkt weer.
Dan word de grijze pas echt grijs.

Ben benieuwd hoe de kleur er in het echt uit ziet, als ik jouw reacties lees is het een bijzondere kleur grijsachtig blauw.
Waar kan ik die kleur bewonderen, want de dealer zal deze niet in de showroom hebben staan en vanaf de folder is het moeilijk kiezen.
Trouwens, hoe heb jij die kleur eigenlijk gekozen?

corsaar

Senior Member
Ikzelf heb geen fabia maar heb me zoon geadviseerd/geholpen met het uitkiezen van de kleur
(zonder naar mij te luisteren)heeft hij satin grey gekozen.
Zelf heb ik platin grey, Maar satin gray is echt mooier al wil ik dat niet toegeven.
Er staan wel voldoende afbeeldingen op het forum maar foto,s zijn nogal eens bedriegelijk.

PC-fre@k

Banned
@V50 ja he, ik ben er ook erg tevreden mee, ik had bijna beige genomen, maar ik ben na vandaag toch erg blij met deze keuze.

Wat hebben wij toch een goede smaak hè ;)

Was even puzzelen met de kleur, ook de dealers vergissen zich snel. Er zijn inmiddels redelijk wat foto's op dit forum te vinden. Heb zelf ook al een mapje op mn schijf staan om zo nu en dan te spieken hoe ze eruit zal komen te zien... :tongue:

Als ik pech heb kan ik dus nog veel langer wachten.....

piair1982

Forumguru
Zaterdag nog een aflevering, namelijk:

De mijne! :grin:

Kan niet wachten tot het zaterdag 10:00 uur is.

Ga van de week nog wel even kijken in Arnhem bij Hegeman...

(Wilde bijna nu nog gaan kijken, maar dan moet ik vrouw en dochter even alleen laten. Maar ik houd me in.:530:)

Snaaijer

Nieuw lid
Ik ben erg blij voor je. Ik heb hem op 8 augustus besteld, en mag hem verwachten in februari 2011. Schandalig gewoon, zeker omdat hij mij beloofd is voor begin november.

RobS

Lid
Om nog even antwoord te geven op je vraag: annuleren was geen enkel probleem. De verkoper liet hem toch gewoon in bestelling staan en was er van overtuigd hem toch wel te kunnen verkopen. Ik denk dat hij daarin nog gelijk heeft ook. Iedereen staat inmiddels op de wachtlijst.

EdK

Forumguru
Snaaijer het enige wat je kunt doen is op skoda.nl kijken of er een voorraad wagen is naar jouw keuze.
Dan heb je hem met 3 weken !

Bovenaan Onderaan