Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Ik heb afgelopen dinsdag mijn greenline besteld.
Dealer (heerenveen) had al een greenline staan voor een klant (kon dus helaas geen proefrit maken)!! Denk dus dat er inmiddels al iemand rond rijdt in dit leuke wagentje.....

Hetzer

Forumguru
Heb hem net in het echt gezien, de kleur is zo!!!!!!!!!! mooi

fvdblt.jpg

@Wanderer Mocht het niet allemaal optijd lukken met de kenteken aanvraag dan zal mijn auto ook van de woensdag naar de donderdag gaan, het lijkt erop dat onze auto's echt van de zelfde productielijn zijn.

Er staat overigens nog een GL , een zilvere ook voor aflevering a.s woensdag

2yy1j14.jpg

Leuk om al foto's van je GreenLine te zien Hetzer, velgen zien er inderdaad goed uit. Ben benieuwd naar je ervaring over de aflevering bij Vepreda, wij hebben hem hier ook besteld... En natuurlijk naar je eerste rijervaring...

van_der_P

Senior Member
Mooie foto's en de kleur valt mij niet tegen. Is mooier dan ik gedacht had.
Nog een paar spannende dagen tot woensdag/donderdag en dan kun je rijden.

Van mijn dealer, Rotor, heb ik nog niets vernomen. Dat zal dan wel komende week zijn.

Hetzer

Forumguru
Ik zou gewoon even een belletje doen of even langs gaan bij Rotor, kan nooit kwaad toch?

@windmillsails, het is niet mijn eerste Skoda die ik bestelt heb bij Vepreda, ik ben dan ook erg tevreden over hun, heb dan ook weer het volste vertrouwen in de aankomende aflevering

sabe

Nieuw lid
Welke kleur en uitvoering stond daar in Heerenveen?
Als het een zwarte is met bijna alle opties, zou het die van mij kunnen zijn.

Bothje

Heel gewoon lid
@ Hetzer
Heb hem net in het echt gezien, de kleur is zo!!!!!!!!!! mooi
Het is inderdaad mooi groen en het blijft zeker een aparte kleur.
De chauffeur van de truck, die jouw wagen kwam afleveren, had deze kleur ook nog niet eerder gezien bij Pon...........

ronald24e

Actief lid
Mooie kleur inderdaad!!

Zul je ook niet veel gaan tegenkomen denk ik dus dat maakt het extra leuk om deze kleur te hebben

van_der_P

Senior Member
Het zal ook een veilige kleur zijn, licht groen. Het valt op. Het is heel anders dan het huidige kleur van je Fabia.

Weet niet welke kleur de GL had. Dealer had de auto staan, maar heb hem zelf niet gezien. Klant had hem in elk geval besteld voordat de dealer zelf er elf een beselde voor de showroom...

ronald24e

Actief lid
Vandaag wel goed nieuws gehad van de dealer.

Mijn fabia is inmiddels gefabriceerd en zal binnen 4 weken geleverd worden:489:

Leuke meevaller, ik had hem 1 Mei besteld en verwachte levering was 1e week augustus, dat is nu dus iets eerder geworden.

Dat is mooi. Zelf de Fabia greenline besteld op 8 mei met een aflevering medio augustus. Misschien dat de levertijd tussen 1 en 8 mei is opgelopen maar een kleine hoop dat ook onze Fabia wel voor augustus kan worden uitgeleverd!

Op een eerder bericht gelezen dat tussen produceren en afleveren minder dan 14 dagen zit. Misschien voor jou wel rijden voor juli.

Ik ben benieuwd naar de rij ervaringen van andere kopers.

Een groet,
Osynlig

Ben vandaag ook even bij mijn dealer geweest, mijn op 24 april bestelde F2 GL Artic green + dakrailing wordt volgende week gemaakt. Hij hoopt hem dan over +/-2,5 week af te leveren. Net voor de vakantie gelukkig:xyxthumbs: !

Wasmachineman

Forumguru
Hopelijk geeft de dealer niet een te positieve voorstelling want het klinkt wel erg snel na productie ! Maar het zou wel ideaal zijn om met jullie nieuwe auto op vakantie te gaan !!

op naar de dealer

Heb naar aanleiding van berichten info gevraagd aan dealer, mijn fabia is geproduceerd in week 23, levering over 2 a 3 weken

Hetzer

Forumguru
soms gaat het sneller dan je denkt,mijn GL is immers begin week 22 geproduceerd en was vervolgens afgelopen week op donderdag dus in week 23 aangekomen bij de dealer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daar ben ik het niet mee eens, als de auto in de kleur en met de opties die jij besteld hebt binnen is, dan kan de dealer volgens mij de koper niet passeren.

Bovenaan Onderaan