Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Fabia

† In Memoriam
Dag Fabia/forumguru,
Ik had naar de kleur gezocht in de diverse albums, maar hem nog niet gevonden. 't Is inderdaad mooi rood. Maar ik denk dat ik de standaard alu-velgen van de GL er maar onder laat zitten - ons bint zunig...

Hierbij wat foto's van mijn rode knorretje.

Bijlagen

• 0184326657001.jpg
    0184326657001.jpg
    10,9 KB · Weergaven: 33
  • 0184326657003.jpg
    0184326657003.jpg
    10,1 KB · Weergaven: 20
  • NIK_4023.jpg
    NIK_4023.jpg
    24,9 KB · Weergaven: 23
@ Nielskra:

Onze auto's zullen waarschijnlijk op dezelfde trailer staan!! Productie week is hetzelfde en als er geen tegenslagen zijn krijgen wij hem woensdag geleverd. Voor ons was het echter maar 5 min van huis ;)

Vorige week vrijdag eindelijk mijn GL op kunnen halen en ik ben er tot nu toe echt heel erg tevreden over.

Dealer vertelde wel dat wanneer je nu een GL besteld je hem pas eind maart of begin april geleverd krijgt. Levertijden zijn dus verdubbeld t.o.v. mijn levering. Het is het wachten overigens wel waard!

In de eerste week van September een nieuw greenline besteld, volgens de dealer levering eind november begin december.

Afgelopen week maar eens gebeld om de leverings datum te vragen.

Dealer: Slecht nieuws levering volgend jaar, als ik geluk heb komt hij nog in Februarie

Pon gebeld, maar hun geven niet thuis, moet het maar met de dealer oplossen.

peperskoda

Forumguru
In het vervolg moet je dus contractueel een uiterste afleverdatum in je contract op laten nemen, wanneer deze niet gehaald wordt heb je in elk geval een klein pootje om op te staan.

In de eerste week van September een nieuw greenline besteld, volgens de dealer levering eind november begin december.

Afgelopen week maar eens gebeld om de leverings datum te vragen.

Dealer: Slecht nieuws levering volgend jaar, als ik geluk heb komt hij nog in Februarie

Pon gebeld, maar hun geven niet thuis, moet het maar met de dealer oplossen.
Hier zelfde verhaal, hij zou 1 augustus besteld zijn, maar is iets mis gegaan waarom het 1 september is gebeurd. Ik had als leverdatum 1 januari omdat het via een leasemaatschappij gaat (leveren niet na 15 november). En is inmiddels al aangepast naar 1 februari.

Idd, het vervelende van het verhaal is dat drie automerken dezelfde motor moeten delen. op het moment dat een wachtlijst bij 1 merk (VW polo BM) oploopt zullen ze er dus een mouw aan moeten passen. Wat ze zonder blikken of blozen gewoon doen.
maar goed... geduld is een schone zak!

Maarja als ik het van te voren wist, dat ik 5 maanden moest wachten had ik het waarschijnlijk ook gedaan. Dus echt klagen doe ik niet. Wel vind ik het vervelend, want ik hou niet van wachten.

EdK

Forumguru
Als je nou gaat wachten op de trein, dan hoef je niet 5 maanden op je auto te wachten !
Ben je 4 maanden en 3 weken eerder op bestemming waar je voor wachte dan nu !

Volg je hem nog ?? en on topic !!

:super: Zaterdag om 10.00uur is het zo ver....dan mag ik hem in ontvangst nemen....ik moet wel later even terug voor de trekhaak, maar...who cares....het spijt me van alle teleurstelling mannen...maar ik ben blij...en zaterdag nog blijer!!!!:smiley29:

Heb mijn groenelijn nu 2.5 week heb hem vorige week in frankrijk uitgelaten drie personen vol bepakt incl dakkoffer. Viel me erg mee geen problemen in de bergen.
zit nu op 2300km zonder problemen verbruik heb ik nog maar niet echt naar gekeken zit zo rond de 1:21 denk gem. Maar het was dan ook meest 120km/per uur met bergen.

Onze levering is met twee dagen uitgesteld, we kunnen hem nu vrijdag "pas" ophalen. Oorzaak zit hem in het inbouwen van de telefoonvoorbereiding. De telefoonvoorbereiding in de 2010 modellen kon niet samen met een iPhone, bij het bestellen van de auto was nog niet duidelijk dat de 2011 modellen wel geschikt zouden zijn voor een iPhone. De veilige weg, ipv een telefoonvoorbereiding af fabriek een aparte module via Cartronic, zorgt nu voor de vertraging.

De laatste loodjes.....

erik2907

Actief lid
@Fraveleuba

Dat van die iPhone, welke dealer heeft je dat verteld? Ik wil graag wat meer info hierover omdat mijn iPhone er regelmatig 'uitklapt' als ik niets doe! Echter, zodra ik muziek afspeel via de iPod functie of telefoneer werkt hij perfect!
Ook werkt de iPhone percect als ik mijn TomTom houder gebruik met GPS versterker en oplaad mogelijkheid! Geen probleem! Woensdag wordt de computer uitgelezen voor de zekerheid maar mijn dealer had het erover dat de software updates van telefoons sneller gaan dan updates van telefoon voorbereidingen in auto's en dat daardoor vaker problemen ontstaan! Graag de naam van jou Skoda dealer! Alvast bedankt!

Bovenaan Onderaan