l/h geeft de bc aan als je gestart hebt en nog niet bent weggereden, althans iig bij mij.De BC heb ik ingesteld op km/l en die blijft bij stationair altijd staan op 85km/l, niet per uur.
@zwarte ruiter, als het start/stop systeem geactiveerd is blijft de stroomvoorziening naar alle gebruikers gehandhaaft. De motor word voornamelijk gestart met remenergie die in een soort condensator word opgeslagen, hierdoor word er nauwelijks energie uit de accu gebruikt waardoor er bijna geen ''spanningsval'' optreed.
@zwarte ruiter, De motor word voornamelijk gestart met remenergie die in een soort condensator word opgeslagen, hierdoor word er nauwelijks energie uit de accu gebruikt waardoor er bijna geen ''spanningsval'' optreed.
Dit is echt onzin, een condensator is hier voor ontworpen. waar ik de informatie vandaan heb weet ik niet meer, maar ik weet bijna zeker dat deze techniek in de greenline/bluemotion/ecomotive en hybride voertuigen gebruikt word.Een condensator kan nooit zo een hoge start stroom 'even' opslaan en weer terug geven.