SteGo's Citigo's

SteGo

Donateur
Er zijn nog een paar kleine puntjes waar ik iets aan moet/wil doen, maar op dit moment heeft dat nog de status ‘WFP’ (waiting for parts).

Onderdeeltjes zijn inmiddels wel binnen ... en zodoende ging ik aan de gang met het eerste puntje. ;)
Het 'probleem'; de nieuwe spiegel is wat breder dan de originele .. met dit als gevolg;
20230506_113346.jpg

De zonneklep kan niet meer helemaal naar voren. En eerst dacht ik nog dat dat geen heel erg groot probleem zou zijn. Dan klap ik hem toch gewoon zover om als het gaat en life is good, toch? Nou nee. ik vind het een stuk prettiger om de zonneklep helemaal naar voren te kunnen klappen. Nu moest ik telkens wat verder onderuit zakken in de stoel om de weg goed te kunnen zien. Da's niet de bedoeling.

Maar hoe pak je dit probleem aan? Stuk uit de zonneklep zagen, slijpen, snijden, o.i.d., dat ligt nogal voor de hand, maar dat dan weer netjes zien te krijgen, dat zag ik niet zitten. Dus had ik een stoffeerder benaderd die ook autostoffering doet met de vraag of zij de zonneklep voor mij konden aanpassen en daarna beide zonnekleppen bekleden zodat het er goed uit zou zien. Ik had namelijk al allerlei filmpjes bekeken over het bekleden van zonnekleppen maar het kwam er toch wel op neer dat je een goede naaimachine nodig hebt en vooral ervaring om er echt wat moois van te maken. Het antwoord van de stoffeerder was echter dat ze me niet konden helpen. :nono:

Ai .. wat dan? Een extra zonneklep besteld via de onderdelenlijn, die kostte gelukkig maar €10 ex verzendkosten, dus als alles zou mislukken was dat de financiële schade en had ik in ieder geval de zonneklep waar de auto mee de fabriek uit kwam nog.
Na binnenkomst de nieuwe zonneklep eerst eens even goed schoongemaakt want hij was wel aardig smerig van vette vingers enzo daarna eens even zo goed mogelijk geprobeerd uit te tekenen welk deel eruit moest.
20230513_130101.jpg
En dan maar beginnen met lossnijden. De bekleding lijkt een beetje op stof maar is in feite gewoon plastic wat op de randen aan elkaar gesmolten zit. Ik haalde de hoek los en zag; piepschuim! Hé, das makkelijk! Daar snij je zo een hele hoek van uit, easy!
Of toch niet?
20230513_132640.jpg
That's not a problem my Dremel can't fix! :D
Gewoon eruit geslepen, weg ermee. De stevigheid van de zonneklep lijkt er niet echt door beïnvloed te worden.
Vervolgens de randen een beetje afronden, dat was best wel een beetje prutsen en ik kon het ook niet echt heel erg mooi glad krijgen. Dat kun je natuurlijk het beste met een piepschuimsnijder doen, maar die heb ik niet en was ik ook niet van plan te gaan kopen voor eenmalig gebruik. Maargoed, ik heb m'n best gedaan. Daarna moest de bekleding uiteraard nog weer dicht. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb ervoor gekozen eerst de randen tot aan de uitsnede weer dicht te maken. Dubbelzijdig tape op de rand van de zonneklep en daarna de bekleding weer bij elkaar drukken op het tape en de naad zelf met 'Loctite super glue-3' (secondenlijm) bij elkaar te plakken.

En toen de hoek zelf. :pieker:Ik heb ervoor gekozen om de bekleding warm te maken met een verfbrander en het vervolgens strak de hoek in te trekken en hem dan zo'n beetje in het midden af te snijden zodat de naad ongeveer gelijk loopt met de zijkanten van de zonneklep. Ook daar dubbelzijdig tape aan de binnenkant en met lijm de beide zijdes aan elkaar plakken. Dat wilde niet zo lekker als op de andere plekken. Ik heb toen een klein schroevendraaiertje genomen en de punt ervan heet gemaakt met een brandertje. Vervolgens heb ik de boel een beetje aan elkaar proberen te smelten. Ook nog een solderbout geprobeerd, maar dat ging veel te hard waardoor ik ook een patch moest maken.

Tjah .. na een poosje doorstumperen zag het er zowaar enigsins acceptabel uit. Absoluut geen resultaat waar ik apetrots op ben, maar ik vind het oké-ish. Beter dan dit gaat het niet worden bij mij ....
20230516_203132.jpg

Even een vergelijkje;
20230516_203047.jpg

En ik moet zeggen; het eindresultaat vind ik eigenlijk best wel oké. ;) Dan zit je toch niet zo recht op die lasnaad te kijken.
20230516_202541.jpg

20230516_203408.jpg

20230517_125914.jpg

Nu kan de zonneklep dus gewoon weer lekker helemaal naar voren, dat is echt prettig. En al met al heeft dit kleine projectje dus ook nauwelijks geld gekost. :yeehaa: Weer een mooi staaltje huisvlijt. :maakmegek:

Nu het tweede puntje nog waar ik mee aan de ging wil/moet ...
Daar moet ik nog aan beginnen, dat volgt dus later. Onderdeeltjes ervoor zijn al wel binnen. Daar praat ik jullie later wel een keer over bij. :D
 

SteGo

Donateur
Nadat ik gisterochtend (hemelvaartsdag) eerst even een minder leuk klusje in huis had gedaan (plafond in de badkamer witten) was het tijd om weer wat aan de auto te gaan knutselen. :yeehaa:

20230518_150937.jpg

Stefan, wat moet je hier nou weer mee? Is niet gemaakt voor de Citigo .. past niet!
Kentekenlamp HELLA 2KA 010 278-311.jpg
Nou dat zullen we nog wel eens even zien. :D

Wat was nou namelijk probleem 2?
Omdat ik mijn achteruitrijcamera in het midden van de bumper wilde hebben had ik gekozen voor een camera met ingebouwde kentekenverlichting. Dat lijkt een strak plan .... en die ledjes doen het ook wel ..... maarrrrr ... die geven nog minder licht dan het ondermaatse lampje waar de Citigo af-fabriek mee is gekomen.
20230427_211537.jpg
En op de foto lijkt het nog niet zo slecht, maar dat komt door de automatische instellingen van de camera. Je kunt de ’4’ goed lezen en de ’5’redelijk maar de rest is niet noemenswaardig verlicht in het donker. Ik weet niet of dat voor de APK problemen oplevert, ik verwacht van niet, maar ongeacht de APK wilde ik hier gewoon wat beters van maken.
Bijkomende euvel, ook niet te zien op de foto, is dat het licht van alle LED’s wat raar wordt gebroken door de lensjes. Het licht dat links naar onderen schijnt is vrij geel, maar wat naar rechts schijnt is veel blauwer. Mijn oog voor detail gruwelt daarvan.

Maar jah, wat dan? Ik had heel eventjes overwogen de oude kentekenplaatverlichting terug te plaatsen en dan de andere camera die ik niet had gebruikt (met het sterke visoog effect) dan maar te monteren naast de kentekenverlichting. Die overweging was echter maar echt heel erg kort hoor. :maakmegek:

Dus moest het andere verlichting worden, maar wat dan? Aanbod te over, vooral goedkope chinese zooi is er volop. Maar ik wilde eigenlijk liever iets waarvan ik hoop dat het de rest van de Citigo z’n leven mee gaat. Zodoende had ik de catalogus van Hella maar eens een doorgespit om te kijken of zij wat interessants hadden. Ik had er een aantal gezien maar sommigen waren niet (meer) leverbaar, anderen kon je alleen in grote aantallen bestellen, maar 2KA010278311 waren gewoon per stuk bij onder andere Trekkertotaal.nl en AutoDoc te bestellen. Dus daar maar 2 van besteld.

En dan .. tjah, gewoon de plaats bepalen waar ik ze wil hebben en de gaten uittekenen.
20230518_103638.jpg

En vervolgens gewoon met de Dremel en een vijl aan de gang.
20230518_113442.jpg
En ja ... u bent getuige van het feit dat er iets mis is gegaan. :D Bij het rechter gat heb ik inderdaad de lak beschadigd. Liggend op je rug met een Dremel boven je hoofd terwijl er een douche van stukjes plastic op je neerregent (jaha ... ik had een veiligheidsbril op :jaja: ) .. dat is niet ideaal. En dat ging dus ook een paar keer mis. Je zag er niks van als je achter de auto staat, desondanks heb ik het bijgewerkt met een lakstift.

Vervolgens nog even een kabelboompje maken en bedenken hoe ik het wilde aansluiten op de bestaande kabelboom. Ik had gelukkig nog wel wat draad en tape liggen, geen extra kosten dus.
20230518_163058.jpg

Ik heb besloten de oem-kabelboom gewoon door te knippen en die met een waterdichte krimpverbinder aan de nieuwe kabelboom te maken. Daarna alles ingetapet.
20230518_165423.jpg

Alvorens de lampjes te monteren heb ik de bovenkant bij de aansluitingen en de connectors ingespoten met Tectyl amber om roestvorming op de aansluiting zo lang mogelijk te voorkomen. Daarna gemonteerd en uiteraard netjes RVS-schroeven gebruikt om ze vast te zetten. En ik heb geen idee of het enig nut had bij iets vastschroeven in plastic, maar ik heb er een beetje blauwe schroefdraadborging op gedaan.

Ik ben zelf best wel tevreden met het resultaat. Ja je ziet de afwerklijstjes van de lichtjes wel als je van achteren naar de auto kijkt, maar mij stoort het niet.
20230518_174807.jpg

20230518_174913.jpg
De lampjes in de behuizing van de camera doen het dus niet meer. De Hella lampjes hebben een andere lichtkleur en ik wil het allemaal wel in dezelfde stijl hebben.

En dan natuurlijk de hamvraag; hoe ziet het er in het donker uit???
Tadaa!
20230518_2205082.jpg
Dit is in ieder geval een stuk beter! Ik had gehoopt dat het de kentekenplaat nog net iets beter zou verlichten, maar ik denk dat dat ook deels te wijten is aan de luxe kentekenplaten met opgelegd letters. Anyway, het is beter en fraaier, en de kentekenplaat is nu ook beter verlicht dan toen het af-fabriek lampje die taak nog op zich nam. En de luxe kentekenplaten vervangen door standaard platen alleen maar omdat die dan waarschijnlijk beter verlicht is? Nee, dat ga ik niet doen.

En nu dit projectje ook weer af is ben ik, voorlopig althans, wel weer uitgeknutseld aan de Citigo. Alles wat ik wil zit er nu wel op of aan. Over niet al te lange tijd zit er een grote onderhoudsbeurt aan te komen, dus dat is waarschijnlijk het eerstvolgende klusje.

Ik had nog wel even zitten zoeken naar een softwareupdate voor de radio, want kennelijk biedt de radio de mogelijkheid om deze te updaten, maar ik kan er online verder geen zinnige info over vinden. Wellicht dat ik het nog eens even een keer bij Skoda dealer Pouw navraag.
Radio update.png
Niet dat er iets groots mis is aan de radio hoor, het gebeurd me echter alleen met enige regelmaat dat als ik in de auto stap en de auto op contact zet dat de radio dan niet naar de DAB-zender gaat waar hij op stond toen ik de auto uit zette (zoals het hoort), maar dat hij naar de eerste zender uit de volledige lijst met DAB-zenders springt. Dat is meestal 100%NL, en niks ten nadele van de fans van die zender, maar dat is niet helemaal mijn zender ...
De opgeslagen zenders blijven gewoon in het geheugen staan dus ik kan hem wel zo weer terugzetten naar een van de NPO zenders die ik meestal luister, maar het is gewoon een heel klein beetje irritant. Mocht er een software update beschikbaar zijn dan zou ik die graag installeren om te zien of het ‘probleem’ daarmee opgelost is.
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
@SteGo : voor de nieuwste firmware voor je radio hoef je bij de dealer niet aan te kloppen; krijg je toch alleen maar een glazige blik terug..!
Beterneem je gewoon even contact op met Rainesh!
 

SteGo

Donateur
De Citigo begon weer 'INSP' aan te geven wanneer ik de auto startte ... dus heb ik dat verzoek maar even ingewilligd en de Citigo afgelopen zaterdag even wat verse olie, filters en 'vonkmakers' gegeven. :D
vonken.jpg
Ook de wielen even gewisseld tussen voor en achter om de banden gelijkmatig op te slijten. De remmen laat ik binnenkort even doen bij de garage.
A. was het me daar veel te warm voor .. B. MevrouwGo had een goed punt; ik heb zelf een long-aandoening ... ga nou niet zelf met die remmen aan de gang met al dat stof, zeker aangezien ik dan van tevoren eigenlijk al weet dat ik daar achteraf last van ga hebben. ;) Dus dat besteed ik maar uit. Kunnen ze bij de garage direct ook even de remvloeistof verversen. En ze zullen even naar de multiriem kijken .. wanneer het koud en/of vochtig is piept die na het starten. Ik vermoed dat er even een vers riempie op moet. Mogen hun ook voor mij doen. Een paar maand geleden was ik nog van plan ze ook diagnose te laten uitvoeren betreffende de veerpootlagers .. maar nu met dat warmere weer is het probleem 'verdwenen', en als het probleem zich niet voordoet kun je er ook moeilijk mee aan de gang.

En vandaag ...
zwolle.jpg
Waarom loopt er een verlengsnoer naar de Citigo? Het is toch geen elektro-wagentje zoals de Up! van de collega? :D
Nee ... maar ik merkte de afgelopen tijd met dat warme weer wel weer wat meer de rooklucht opkomen. Vooral bij het instappen krijg je dan best even een walmpje ervan in je snoet. Daarna valt het wel weer mee als je de ventilatie aanzet, maar toch. Daarom even de ozon-generator weer even in de auto gezet en daarna de auto lekker een paar uur laten doorluchten. Het ruikt nu weer beter in de auto.

Ik ben toch wel blij dat ik toentertijd die generator heb aangeschaft ipv er 1 gehuurd te hebben. Die heb ik nu al lang terug verdiend. :jaja:
 

SteGo

Donateur
Euhm ... tjah, hoe moet ik hier over beginnen?


......er is een probleempje met ... de *kuch* voorruit van de Citigo. :oops::censored:

Gisteren waren we op pad geweest en het viel me op dat de ruit aan de binnenkant echt eens even schoongemaakt moest worden. Vooral met de laagstaande zon was het zicht niet optimaal.

Beetje ruitenspray, wat doekjes ... Super, ruit weer lekker schoon. De rest ook nog even gedaan. Ging ik weer in de auto zitten en startte de motor, binnenspiegel weer even goed zetten. Begint er ineens wat te knipperen in het display ...
city break.png
Huh? Storing in het City Safe Drive systeem?
Ik kijk naar de ruit ... hangt de onderkant van de afdekkap helemaal los van de ruit samen met de sensoren. :unsure:

What the .... ????

Vraag me niet hoe het nou precies gekomen is ... want ik ben echt niet als een woesteling aan de gang geweest maar die sensorbende was dus losgekomen van de ruit. :oops:
Direct op onderzoek uit, wat bleek; de onderste steun die op de ruit gemonteerd zit en waar zowel de sensoren als de afdekkap op vastgezet worden had losgelaten van de ruit! Er zat nog wel een klein beetje kit op de ruit maar dat zat ook niet heel erg vast aan de ruit. Ik kon het er grotendeels zo vanaf peuteren. Het steuntje zelf zat nog vast in de afdekkap.

Gelukkig maar dat ik nog een tube ruitenkit in de berging had liggen. Dat kwam welliswaar uit een Renault doosje .. maar ruitenkit is ruitenkit. De boel ontvet en het steuntje weer aan de ruit geplakt. En jeetje ... wat plakt deze rommel wél verschrikkelijk goed, ik heb nog steeds restjes aan m'n vingers zitten. :D
En ja .. ik heb een klein beetje gesmeerd waardoor er iets in het venstertje van de sensor terecht is gekomen .. maar omdat daar geen primer op de ruit zit krab je dat er zo weer vanaf. Doe ik nog wel een keer ... als ik zin heb.
ruit.png
De sensoren zitten nu dus weer aan de ruit en de storing is weg. Ik ben alleen bang dat ik de afdekkap niet meer terug kan plaatsen zonder verdere modificaties want volgens mij heb ik het steuntje net wat hoger geplakt dan waar hij oorspronkelijk zat. Dat is voor de sensoren geen probleem maar voor het kapje vrees ik wel ... :unsure:
20230626_124837.jpg

Maargoed dat zie ik later wel weer een keer. Eventueel laat ik die kappen gewoon weg. Het was al zo'n verschrikkelijk gemartel om ze aan de ruit te krijgen doordat het wel vol is geraakt met kabels die eronder verstopt moeten worden tegenwoordig. :maakmegek:

Maar wat me hierbij wel enorm heeft geïrriteerd is de nogmaals geopenbaarde k*tkwaliteit van die AGC-ruit. Afwerking was al niet top zoals ik eerder al eens had laten zien, en dat er nu een steun los komt van de ruit terwijl ik echt niet als een gek eraan heb lopen trekken ofzo is ronduit belachelijk. Zo'n steun mag niet zo makkelijk los komen. En eerder toen ik bezig ben geweest met de afdekkappen pas maken heb ik die kappen heel vaak weer losgehaald en toen bleef het wel gewoon zitten. Wellicht dat door het warme weer van gisteren de kit wat zachter is geworden en het daardoor los heeft gelaten .. maar ook dat is iets wat normaliter niet zou mogen gebeuren.

En nee, ik ga niet terug naar de ruitenboer, ik heb helemaal geen zin en tijd om weer een nieuwe ruit te laten plakken of erover te gaan lopen zeuren. Daarnaast is hij ook nog nooit teruggekomen op mijn eerdere kritiekpunten ondanks dat ik er wel naar heb geïnformeerd. Professioneel heb ik goed contact met die firma, maar privé ga ik er niet weer heen voor het plakken van een ruit.

Maar op dit moment heb ik trouwens even helemaal geen Citigo meer ... :oops:
Hij staat bij m'n vaste garage voor wat werkzaamheden. In de tussentijd heb ik eens wat anders meegekregen dan een Mitsubishi Spacestar zoals de vorige keer ... nu een auto die me stiekem enorm goed bevalt ... Ik zal straks wel even een fotootje kieken. :D Ik kan hem ongetwijfeld niet betalen dus de Citigo blijft hoe dan ook toch wel. ;)
 

EdK

Forumguru
TSja wat was er nu met de ruit aan de hand ?? kuchh
Maar gewoon blij zijn met wat je hebt, en zeker niet krom gaan liggen voor een wagen omdat dat wel stoer staat naar de buurt.. :pieker:
 

SteGo

Donateur
Ik ga ook zeker niet krom liggen vanwege een auto hoor. Ik zal nog eerder overstappen naar een oude Suzuki Alto waarvan ik er bij wijze van spreken 10 van kan kopen dan dat ik een auto voor de deur zet waarvoor ik alle losse centjes bij elkaar moet schrapen of moet lenen. ;)

Maar wat had ik nu dan meegekregen van de garage?, iets van hetzelfde merk als wat er op het doosje van de ruitenkit stond. :D Een Renault.
20230626_184925.jpg

20230626_184811.jpg
Een Renault ZOE. Vele jaren geleden toen de eerste ZOE net uit was heb ik ook al eens met een exemplaar gereden, dat vond ik toen ook al een fijne auto, en dat is bij deze eigenlijk niet anders. Misschien morgen maar even wat vroeger op pad om even een stukje extra ermee te kunnen rijden, want het gaat nog wel even duren voordat ik zelf mezelf een elektrische auto kan veroorloven. :LOL:

Alleen ... moet je dat wel willen? Een Franse auto? :D:maakmegek:
 

Canon-Eye

Forumguru
Mijn vrouw heeft door de jaren heen een behoorlijke serie Franse auto's gehad: Citroëns AZU, AK en Visa1100RE, Renault 4 bestel omgekeurd naar peronenauto, Simca 1100 bestel idem, en als laatste tweemaal een nieuwgekochte Twingo die ze elk langer dan 10 jaar heeft gebruikt, ook voor haar werk. Stuk voor stuk probleemloze auto's waar weinig meer aan besteed is dan regulier onderhoud.
Ik doe dus niet mee aan dat obligate gezeur over Franse auto's...
 

SteGo

Donateur
Mijn moeder heeft ook nog een Renault Kangoo (personenuitvoering) met een klein benzinemotortje voorin, ook redelijk probleemloos. Frans hoeft ook niet perse problematisch te zijn .. alleen passen Franse auto's en ik meestal gewoon niet zo ontzettend goed bij elkaar. Al vind ik de Twingo 2 facelift nog wel altijd een guitig dingetje, en dan graag met zo'n 1.5 dCi onder de kap. :D

Spul van PSA daar krijg ik wel de kriebels van, nu weer al dat gezeur met die PureTech motoren ... nee, áls het Frans zou moeten zijn dan waarschijnlijk eerder Renault .....

Maar ik ga nu way offtopic ... morgen die ZOE maar weer inleveren en voorlopig gewoon doorkachelen met de betrouwbare Citigo. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

SteGo

Donateur
Citigo weer opgehaald bij de dokter en de ZOE achtergelaten. En dan is het toch wel weer fijn om in je eigen autootje huiswaarts te gaan. ;)

Er werd al gegrapt of ik de ZOE niet wilde kopen .... maar aangezien de vraagprijs €23.950,- is weet ik toch al dat het toe te betalen bedrag nooit acceptabel gaat zijn voor mij. Dus na het betalen van de rekening, waarbij ik in eerste instantie een beetje verbaasd was over de hoogte van het bedrag, kon ik weer huiswaarts met m'n fijne Citigo'tje.

Wat is er nou uiteindelijk allemaal gedaan?; onderhoud aan de remmen, waarbij de voorremmen compleet vervangen zijn door de door mij meegebrachte exemplaren van Ate. Daarnaast remvloeistof ververst, versnellingsbakolie ververst en de multiriem en spanrol zijn vervangen. En vooral die spanrol heeft de prijs onderaan de factuur wel een flinke tik omhoog gegeven. Ik had niet verwacht dat dat zo'n dure jongen zou zijn .. maar wat nodig is is nodig. En de garage weet wel hoe ik de prijs- kwaliteitverhouding graag heb. ;) Uit nieuwsgierigheid nog even gekeken wat datzelfde onderdeel bij Autodoc kost, prijsverschil viel me nog geen eens tegen.

Ondanks dat je nieuwe remmen natuurlijk altijd eerst even rustig moet inremmen merk ik wel direct al een groot verschil. Ik kan de remkracht nu veel beter doseren terwijl het voorheen veel bijteriger was. Dan hapten de blokken vrij bruusk in de schijven, dat vond ik vanaf het begin al niet erg prettig. Nu remt hij gewoon fijn, net zoals de vorige Citigo. En je voelt geen getril meer bij het remmen, ook prettig. :jaja:

Het karretje kan er zo weer een poosje tegenaan. :yeehaa:Blij mee.
 

Tees

Donateur
Welke schijven en blokken van ATE heb je eronder laten zetten, de normale of de ceramic/powerdisc combi?
 

SteGo

Donateur
@Tees Ik heb de gewone besteld, precies dezelfde als voor de vorige Citigo. Die bevielen me ontzettend goed dus heb ik ze voor deze Citigo ook weer besteld. :giggle: (foto'tje is van de set van de vorige Citigo)
remmen.png
Schijven; ATE 24.0122-0281.1
Blokken; ATE 13.0460-7111.2
Geleidehulsen; BOSCH 1 987 470 603

Alles is inmiddels trouwens wel een stuk duurder dan toen ik het bijna 2 maanden geleden bestelde bij Autodoc tijdens een kortingsactie.
Geleidehulsen kun je ook prima schoonmaken natuurlijk, maar ik had ervoor gekozen 2 verse setjes mee te bestellen. Dat vond ik persoonlijk best prettig toen ik de remmen vorig jaar zelf heb gedaan.
 

Tees

Donateur
Als bij mij de boel aan de beurt is, zit ik wel te denken aan die keramische blokken. En dan normale schijven. Keramische gaan langer mee en low dust, vind ik wel interessante eigenschappen. En ze kosten maar zo'n 2 tientjes extra, dat vind ik wel te overzien.
 

SteGo

Donateur
Misschien denk ik te simpel, maar ik zou denken dat als keramische blokken harder/slijtvaster zijn dan de gewone dat dan als gevolg wel je normale remschijven harder slijten. Maar low dust is dan wel weer prettig .. blijven de velgen langer mooi. ;)
 

Tees

Donateur
Het schijnt zo te zijn dat zowel blokken als schijven langer meegaan. Maar ik snap je punt zeker en is ook iets dat logisch is als aanname (wat niet betekent dat t waar is ;))
 
Bovenaan Onderaan