Level42
Forumguru
Ja zo lees ik dat ook wel......toch maar de ambergele LEDs er uit halen dan, dan heb ik geen specifiek voor dat doel bedoelde knipperlichten meer"speciaal" in de zin van: een afzonderlijk licht voor dat specifieke doel.
Ja zo lees ik dat ook wel......toch maar de ambergele LEDs er uit halen dan, dan heb ik geen specifiek voor dat doel bedoelde knipperlichten meer"speciaal" in de zin van: een afzonderlijk licht voor dat specifieke doel.
FF te koop aanbieden op forum van BMW of Mercedes ....... denk dat ze er erggggg blij mee zijn....dan heb ik geen specifiek voor dat doel bedoelde knipperlichten meer
Hoe weet iemand nou of er een oranje lamp zit, ten eerste is dat gedeelte van de behuizing transparant dus niet oranje, ten tweede kun je bij mij de kleur van het uitgestraalde licht ook niet zien aan het lampje omdat dit LED's zijn.Wat het krijgen van boetes aangaat, als je willens en wetens de regels overtreedt, ben ik met je eens.
Maar jouw opmerking over verkeersveiligheid deel ik niet.
Het kan de aandacht afleiden, waardoor de mensen niet meer op het verkeer letten, maar alleen aandacht hebben vopor jouw achterlicht, en zich afvragen wat er mis is. Juist de uniformiteit in verlichting zorgt voor een stuk duidelijkheid.
Dat er soms een kleine afwijking in zit, zoals bijvoorbeeld Amerikaanse auto's die geen amberkleurige richtingaanwijzers achter hebben, dat is nog te volgen.
Maar een rode lamp die knippert terwijl er naast een oranje lamp zit, is wat lastiger te begrijpen.
Zijn zat Superb rijders die ze misschien ook wel willen hebben ?FF te koop aanbieden op forum van BMW of Mercedes ....... denk dat ze er erggggg blij mee zijn....
Is dit door de knipperlicht stress of zit je nu al aan de whisky ?Diemfunctiemis nu namelijk volledigmuitgeschskeld.
En nogmaals: wat heb je er aan? Je ziet er zelf niets van.
Echttttt niet......is voor de verhuurder.....noemt men huurhuisvoordelenDus jij verft de buitenkant van je huis ook niet ?
Is dit door de knipperlicht stress of zit je nu al aan de whisky ?
Tsja. Van het geld wat ik door mijn koophuis al die jaren heb uitgespaard kan ik makkelijk een schilder inhuren eens in de tien jaar.......maar dat was het punt niet EdKEchttttt niet......is voor de verhuurder.....noemt men huurhuisvoordelen
Da's totáál geen maatstaf natuurlijk. Ik doe dat ook niet. En wel hierom: bij de bouw van het huis hebben we voor kunststoffen kozijnen gekozen omdat ik simpelweg nooit meer met een verfkwast in de hand op een ladder wil staan.Dus jij verft de buitenkant van je huis ook niet ?
Sta je nooit voor een verkeerslicht of kruising te wachten, met verkeer achter je, om af te slaan en heb je daarbij je richtingaanwijzer aan? Verwacht je dan dat mensen 100 meter achter ja blijven staan? Er zijn heel wat mensen in dit land die weten dat een Skoda een europese auto is en dat daar oranje (amberkleurige) richtingaanwijzers op horen te zitten.Hoe weet iemand nou of er een oranje lamp zit, ten eerste is dat gedeelte van de behuizing transparant dus niet oranje, ten tweede kun je bij mij de kleur van het uitgestraalde licht ook niet zien aan het lampje omdat dit LED's zijn.
Bij menige fabrieksauto is er ook LED verlichting voor de richtingaanwijzers en zie je ook niet dat die oranje zijn totdat ze oplichten.
Daarnaast, al HAD ik die oranje gloeilampen er nog in zitten, dan zit je porverdomme véél te kort achterop me als je dat kunt waarnemen vanuit je auto....... ! Dat is pas onveilig...
Ga nogmaals mijn mening herhalen, als je dit niet als knipperlicht herkent twijfel ik ernstig aan je capaciteiten om een motorvoertuig te besturen, en eigenlijk twijfel ik dan sowieso ernstig aan je verstandelijke capaciteiten.
Als je een Amerikaans knipperlicht kunt herkennen, kun je dit ook herkennen.
Nog even iets anders: 1 op,de 125 vrouwen, en maar liefst 1 op de 12 mannen is kleurenblind. Zou niet best zijn als die 700.000 mensen in Nederland een knipperlicht niet herkennen.
Hoe herkennen die mensen een knipperlicht ?
A) het licht knippert (gaat aan en uit)
B) het licht bevindt zich aan de uiterste zijkant van het voertuig, wat dus de door de chauffeur bedoelde rijrichting aangeeft.
Ik respecteer je mening, maar ik vind dit echt overdreven. Als ik zelf maar enige twijfel had over de verkeersveiligheid hiervan zou ik het nooit doen.....paarse richtingaanwijzers zou ik nooit doen.....
Nee, die zet ik dan altijd uit. Pas bij het rijden gaat hij weer aan, tenzij ik in een aangegeven exclusief linksaf-of rechtsafvak sta en het groene licht voor dat vak een groene pijl is. In dat geval volg ik de alsdan verplicht voorgeschreven richting en hoef ik dus geen richtingsverandering meer aan te geven (dát moest namelijk al eerder, toen ik nog uit meerdere richtingen kon kiezen).Sta je nooit voor een verkeerslicht of kruising te wachten, met verkeer achter je, om af te slaan en heb je daarbij je richtingaanwijzer aan?
"weer zo'n d****l
Kijk een beetje uit voor je bloeddruk, @Level42...