Helaas spiegelverwarming is niet te combineren met de achterruit verwarming
Volgens mij gaat het om het met één knop inschakelen van zowel de achterruitverwarming als de spiegelverwarming.Niet te combineren als in "ze kunnen nooit op hetzelfde moment aanstaan" of niet te combineren als in "het is niet mogelijk via VCDS om dit in te stellen". Ik moet mijn eerste winter met mijn superb nog ingaan maar het lijkt me sterk dat je de spiegelverwarming niet tegelijk met de achterruitverwarming kan gebruiken.
ExactVolgens mij gaat het om het met één knop inschakelen van zowel de achterruitverwarming als de spiegelverwarming.
Volgens mij gaat het om het met één knop inschakelen van zowel de achterruitverwarming als de spiegelverwarming.
Helaas spiegelverwarming is niet te combineren met de achterruit verwarming
Want dat betekend dat mijn spiegel niet kan kantelen als ik de spiegelverwarming aan heb staan en vice versa.
Want dat betekend dat mijn spiegel niet kan kantelen als ik de spiegelverwarming aan heb staan en vice versa.
Raar....
Snel je gedachten hier weg.Mwâh... Ook wel weer een soort van logisch als de spiegelverwarming via dezelfde draaiknop wordt bediend die je ook fysiek moet verdraaien om Links of Rechts (of Nul = niet) te kunnen verstellen, als je uitgaat van de Achterruitverwarmingschakelaar als "Leading switch".
Dat brengt me wel op een andere gedachte: is het wellicht mogelijk om de spiegelverwarmingsknop "Leading"te maken - dus dat het inschakelen van de spiegelverwarming automatisch (ook) de achterruitverwarming inschakelt? Al dan niet via een extra stukje hardware (relais of zo).
Ook deze benadering "vanaf de andere kant" is misschien niet ideaal (want het kantelen bij achteruitrijden gebeurt dan nog steeds niet), maar dan zou er wel de mogelijkheid zijn om beide tegelijk in te schakelen.
Het mag, zolang de ruit maar niet warmer wordt dan amberheet. Roodheet is niet toegelaten!Kan me niet schelen of het mag het kan toch niet
Sent from my VFD 600 using Tapatalk
Het mag, zolang de ruit maar niet warmer wordt dan amberheet. Roodheet is niet toegelaten!
Jawel hoor. Die verwarming zit aan de binnenkant, dus je kunt zeggen dat het interieurverlichting is die toevallig ook van buitenaf zichtbaar is.Rood mag alleen aan de achterzijde niet aan de voorzijde dus voorruit verwarming mag niet.