Helaas@Antera ik lees met veel plezier de mogelijkheden die er zijn als het op het personaliseren van de superb aankomt. Ik heb dan ook een vraag die ik in dit topic nog niet ben tegengekomen. Is het mogelijk om actieve cilinderuitschakeling die in alle versnellingen (handbak) functioneel is deels uit te schakelen. Dus alleen actief laten zijn voor bijvoorbeeld versnelling 5 en 6. Ik heb een superb 1.4tsi ACT.
Mvg, Willemk
Waarom zou je dat willen, @willemk?@Antera ik lees met veel plezier de mogelijkheden die er zijn als het op het personaliseren van de superb aankomt. Ik heb dan ook een vraag die ik in dit topic nog niet ben tegengekomen. Is het mogelijk om actieve cilinderuitschakeling die in alle versnellingen (handbak) functioneel is deels uit te schakelen. Dus alleen actief laten zijn voor bijvoorbeeld versnelling 5 en 6. Ik heb een superb 1.4tsi ACT.
Mvg, Willemk
VAG Techniek in Nuenen kan dat ookHelaas
De cilinder uitschakeling is alleen door gewijzigde motorsoftware te veranderen. Dus opnieuw schrijven ECU
Dat kan op dit.moment alleen door JD Engineering te Lochem
Je gaat voorbij aan het argument van @gdisselkoen, namelijk dat afwijkend gedrag in verlichting de aandacht af kan leiden. Ironisch genoeg is dat namelijk precies wat jij ermee wilt bereiken: "look at me" met mijn afwijkende richingaanwijzers.[...]
Ga nogmaals mijn mening herhalen, als je dit niet als knipperlicht herkent twijfel ik ernstig aan je capaciteiten om een motorvoertuig te besturen, en eigenlijk twijfel ik dan sowieso ernstig aan je verstandelijke capaciteiten.
[...]
Nog even iets anders: 1 op,de 125 vrouwen, en maar liefst 1 op de 12 mannen is kleurenblind. Zou niet best zijn als die 700.000 mensen in Nederland een knipperlicht niet herkennen.
[...]
Jij hebt daar je auto laten aanpassen betreffende de cilinder uitschakeling ?VAG Techniek in Nuenen kan dat ook
Nee, ik heb een dieseltje. Maar het werd me ter plaatse verteld, vandaar.Jij hebt daar je auto laten aanpassen betreffende de cilinder uitschakeling ?
Vind er nu niets over op hun website
Je gaat voorbij aan het argument van @gdisselkoen, namelijk dat afwijkend gedrag in verlichting de aandacht af kan leiden. Ironisch genoeg is dat namelijk precies wat jij ermee wilt bereiken: "look at me" met mijn afwijkende richingaanwijzers.
Ik reed laatst achter een Golf, waarbij ze de om-en-om mod hadden aangezet. Ik heb geen moment getwijfeld aan de functie van de lichten, maar ik was wel afgeleid omdat het er raar uitzag.
Doen ze het niet dan???Heb gelezen in de lijst van aanpassing gen dat antera is knipperlichten kan aan zetten bij een Superb 3
Gaat dit dan om de voorkant of de achterkant van de wagen?
Doen ze het niet dan???
Heb gelezen in de lijst van aanpassing gen dat antera is knipperlichten kan aan zetten bij een Superb 3
Er zijn verschillende aanpassingen zowel voor als achter. Deze zijn duidelijk in de lijst die ik heb gepost incl. uitleg terug te vinden. Ook US style zijn zowel voor als achter mogelijkheden.
Heb gelezen in de lijst van aanpassing gen dat antera is knipperlichten kan aan zetten bij een Superb 3
Nee hoor kan niet. Onmogelijk.Ze doen het perfect
Had er misschien beter us style bij ngezet zodat deze meebranden met de drl.
Is dat echt mogelijk bij een s3