Captain Hook
Forumguru
Kooldioxide in de bandenWeet verder iemand of de Greenline standaard is afgeleverd met co2 in de banden, of moet ik dat alsnog laten doen bij de lokale bandenboer...?:ahum:
Dat is dat spul wat we juist NIET willen...
Kooldioxide in de bandenWeet verder iemand of de Greenline standaard is afgeleverd met co2 in de banden, of moet ik dat alsnog laten doen bij de lokale bandenboer...?:ahum:
Of nog beter: waterstof![]()
als de banden gevuld zijn met stikstof zit er een groen ventieldopje op het ventiel...Weet verder iemand of de Greenline standaard is afgeleverd met N2 in de banden, of moet ik dat alsnog laten doen bij de lokale bandenboer...?:ahum:
Als je auto met stikstofvulling wordt afgeleverd, is het afsluitdopje op je ventiel groen. Dus is eenvoudig te herkennenWeet verder iemand of de Greenline standaard is afgeleverd met N2 in de banden, of moet ik dat alsnog laten doen bij de lokale bandenboer...?:ahum:
Kooldioxide in de banden????
Dat is dat spul wat we juist NIET willen...
Ik ruik handel... Ga gewoon groene ventieldopjes verkopen voor 4 euro per stuk en vertel er dan bij dat er stikstof in de band zit. Dan lieg ik niet eens! Want gewone buitenlucht bestaat al voor 80% uit stikstof!als de banden gevuld zijn met stikstof zit er een groen ventieldopje op het ventiel...
Reed vanochtend naast een Fabia GL de stad uit.
Nou, die deed uiterst z'n best zoveel mogelijk brandstof te verbruiken. :biggthumpdown:
Het was een donkergroene Fabia GL combi.
Die chauffeur had nog nooit van anticiperen gehoord. :icon_smile_dead:
En het is allemaal zo zinloos, een paar rotondes verderop sta je er weer naast, te wachten voor het verkeerslicht.![]()