Cordoba
Forumguru
Overigens voor het tanken van CNG, kun je de stations in NL vinden via deze link: http://www.cngnet.nl/tanklocaties/tanklocaties.aspx
Vandaag de Citigo teruggebracht naar de autogas inbouwer. De auto schakelde automatisch terug op benzine. Kennelijk was de druk te laag met het koude weer. Waarschijnlijk wordt o.a. de pomp vervangen.
Bekend. Maar toch ben ik benieuwd wat de auto gemiddeld gaat realiseren. Dagelijks dik 200 snelweg km's rijden. En inmiddels zit er bijna weer een euro tussen LPG en Benzine. €0,70 voor een liter gas.verbruik?? gas is zo,i zo meer van nodig voor de zelfde energie opwekking,zeker wintergas.
Klopt. Er is niet gauw een LPG auto te vinden met een lage km stand, dus dat is moeilijk te weerleggen.zou de waarde eventueel niet minder zijn omdat er doorgaans veel km's mee gemaakt zijn? Anders zou je bij verkoop ook de LPG installatie er weer uit kunnen halen zodat het weer een benzine auto is.
Dan heb je er sowieso geen last van. Met een Citigo zou je toch al gauw zo'n 18 of 19 jaar mee moeten kunnen, dunkt me! Knap als je 'm helemaal op gaat rijden :xyxthumbs:Ik was van plan hem tot in de "eeuwigheid" te blijven rijden.