Zoals H@rm terecht opmerkt een veel te duur pakket voor de inhoud, mijn starterskit destijds kostte ongeveer de helft, en had meer doeken en pads. Daarnaast ben ik (zoals veel detailers) niet zo'n fan van Meguiar's: doordat Meguiar's vaak gecombineerde producten levert en behoorlijk wat fillers bevat, is het lastig te checken wat iedere stap aan verbetering oplevert. Ik geef de voorkeur aan producten die 1 stap tegelijk doen, dan kun je zelf bepalen wanneer je de volgende stap gaat doen, of dat je nog verder gaat met de huidige stap.
Fillers: olie en vetten in de producten, deze verhullen kleine lakdefecten, maar na een aantal wasbeurten verdwijnen de fillers en moet je opnieuw aan de slag.
Verder zoals al door anderen aangegeven: zo'n Karwei/Lidl/Action poetsmachine is ideaal om hologrammen in je lak te krijgen, zeker als je niet ervaren bent. Zacht aanvoelend poetsoppervlak is ook verraderlijk voor niet-deskundigen, dat vreet ultra hard aan de lak. Als je hele diepe krassen hebt, of iets vergelijkbaars dan pak je met een DAP dus juist naar een wollen pad!