IS38 swap is mooi op een 4x4 of gesperde vooras, maar ook heel duur en gaat jouw type auto geen goed doen, omdat jij net zoals mij een ongesperde vroeg model VRS hebt, die krijgen dat vermogen van 400 pk dat je dan haalt simpelweg niet kwijt. Ik zou het enkel de moeite vinden op de 230 met sper en de 245 VRS. Je hebt idd ook een downpipe en andere intercooler nodig.
Mijn auto draait veilig 355 pk op de originele turbo, maar deze is aangepakt door Ilias Bakar van Progressive Tuning, hij kan je oem turbo zo fijn afstellen dat wheelspin en turbo lag geminimaliseerd worden, ook pakt hij dan bij stage 2 je oem oliekoeler aan. Mijn auto presteert fantastisch en blijft zelfs bij zwaar doorknallen altijd netjes rond de 95-98 graden, vanaf dat hij 100° begint te laten zien laat ik op advies de olie verversen. Ik heb amper last van wheelspin en ook staat de turbo altijd klaar om te presteren, die komt er niet plots in zoals dat stock is, maar spoelt continu mee waardoor je instant power hebt in alle toerengebieden, wat de levensduur van de turbo verlengd aangezien deze er niet plots keihard telkens moet inkomen.
Hopelijk ben je hier wat mee!