SteGo's Toyota Yaris Hybrid Team D.

SteGo

Donateur
@gehaktbal voor mij persoonlijk is het een voordeel om niet te hoeven coderen. Ik heb de kennis en kunde daar niet voor. Maar gelukkig weet ik meestal wel op mijn eigen manier de dingen die ik graag wil hebben voor elkaar te krijgen. Wat extra kabeltjes trekken ... beetje solderen ... met mijn basiskennis lukt dat prima.

Neemt niet weg dat ik met bewondering kan kijken naar wat sommigen kunnen als het gaat om zaken programmeren/coderen, echt heel knap! Op het VW Up Forum is er ook een lid die echt wonderbaarlijke dingen met een VW Up heeft gedaan als het gaat om aanpassingen doen. Daar heb ik echt met open mond naar zitten kijken. Het is mij te ingewikkeld, maar wat gaaf als je dat kunt!
https://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7920

Overigens moet ik wel bekennen dat het idee voor de 'scandinavian tail lights' wel een beetje blijft kleven .... dus wie weet .... ;) Áls ik dat ga doen zal ik het natuurlijk vastleggen en laten zien hoe ik het heb gedaan. :giggle: Maar dat wordt sowieso dit jaar niet meer hoor.

Chrisjemol

Forumguru
Ja die iichel (michel) is echt een tovenaar met de elektronica, wat hij heeft gedaan in een Up is ongekend en ik denk haast dat niemand heeft wat hij in de up had gedaan

Die bewuste up! heb ik bijna gekocht. Helaas bleek hij niet zo strikt om te gaan met eerlijk adverteren… ding werd aangeboden met 60k op de teller maar bleek dik over de 2 ton op te staan, na confrontatie was hij plots zo aardig niet meer…

Maar wel jaloers op de skills iig

SteGo

Donateur
@Chrisjemol hoe knap ik het werk aan die Up! ook vind, ik zou die auto nooit willen kopen. Als je een keer schade rijdt, of er gaat een keer iets in de auto kapot, zal een garagehouder of schadehersteller onderdelen gaan bestellen op basis van de voertuiggegevens en de dealer of andersoortige leverancier zal dan op basis van wat er volgens het chassisnummer op de betreffende auto hoort de onderdelen bestellen. Je krijgt dan dus geheid de verkeerde onderdelen. En dat wordt echt 1 groot gedonder, dat kan ik je wel vertellen uit ervaring bij mijn werkgever. :unsure:

Een BMW waar achteraf een M-bumper op is gezet en dat soort zaken daar kom je nog wel een keer uit, maar die betreffende Up! is zo zwaar gemodificeerd ... tenzij er een groot logboek bij zit met alle gebruikte onderdeelnummers kom je daar echt nooit meer uit. o_O

Gelukkig heb ik met mijn Yaris niet zulke hoge ambities. :D

Bovenaan Onderaan