MaRco2
Forumguru
Ik ben gaan testrijden met een combi rs in het Moon White... was anders echt wel heel mooi met de antraciet banden en rode remklauwen. Had bijna terug een witte besteld, maar toch net niet![]()

Ik ben gaan testrijden met een combi rs in het Moon White... was anders echt wel heel mooi met de antraciet banden en rode remklauwen. Had bijna terug een witte besteld, maar toch net niet![]()
Ik bedoelde de velgen.. was toch duidelijkIs toch vrij normaal, blauwe banden hebben ze niet in de lijst staan.
![]()
Bij skoda is niets definitief en zeker de productieweek niet, helaas, m'n productieweek is sinds januari al minstens 5x veranderd.Vandaag vandaag van de dealer te horen gekregen dat de produktieweek 12 definitief is geworden.
Levering afhankelijk van de produktiedag week 14/15
Laat het echte aftellen nu dan maar beginnen. Nog 5,5 week te gaan.
De dealer heeft in de produktielijst van de fabriek gekeken. Ik mag aannemen dat als hij definitief ingepland staat, dit ook klopt. Ik heb geen zin om nog langer te wachten. De produktie van de metal grey blijkt nog toch wel goed op gang te komen. Nu maar hopen dat de verf straks niet op isBij skoda is niets definitief en zeker de productieweek niet, helaas, m'n productieweek is sinds januari al minstens 5x veranderd.
kortste was W8 langste was "onbepaald"
Ik vraag me dan af; contacteert je dealer je uit zichzelf of bellen jullie hem om de x aantal tijd.Vandaag vandaag van de dealer te horen gekregen dat de produktieweek 12 definitief is geworden.
Levering afhankelijk van de produktiedag week 14/15
Laat het echte aftellen nu dan maar beginnen. Nog 5,5 week te gaan.